Gå til innhold

"Da jeg var liten" - bok.. NUSSELIG!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å kjøpte en sånn babybok i bokhandelen igår som heter "da jeg var liten". Den følger barnet fra en liten stund før fødselen og fram til 1-års dagen.. Den hadde "harde" skilleark mellom hvert "emne" på en måte, og små mapper man kunne legge inn bilder etc...

 

Var også flere sider etter hvert emne man kunne lime inn bilder på..

Den var UTROLIG søt, og jeg gleeeeder meg til å begynne å lime inn bilder og skrive i den, kan begynne allerede nå....

 

Bare et lite tips.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den på tanum. Kostet 249,-

Skrevet

tnx:)) Den må jeg kikke på, ja!

Skrevet

Den er fra forlaget Schibsted:) Har den jeg også, kjempe fin bok:) Har svangerskapsboken også, har skrevet uke for uke. Så det blir morro å følge opp med "da jeg var liten":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...