Gå til innhold

Graviditetstegn...når merket dere noe til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er gravid....er for tidlig å teste enda...

lurer på når dere merket at dere ble trøtt, ikke lyst på kaffe osv.Kan disse tegnene komme med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brystspreng og kjenner at det er noe på gang i livmoren. Skulle egentlig ikke teste før på lørdag men klarte ikke vente og den var svakt positiv.

Kjente det nesten med en gang sist jeg var gravid også.

Skrevet

Tja, jeg tror man lett finner tegn hvis man ønsker å bli gravid. Lett å psyke frem noe som ikke er der :/ Flink til det jeg da hehe Hvor mange dager til du kan teste da?? Spennende!!

Skrevet

Hei! Jeg har allerede testet....negativ...men kun 5 dager siden vi hoppet i høyet da, så det er jo altfor tidlig å teste..Uff..jeg er sååååååååååå utålmodig!

Signerer anonym fordi vil ikke at andre her som jeg kjenner skal vite noe enda.

Skrevet

Ja man kan innbilde seg graviditetstegn. Den gangen jeg ikke trodde jeg var gravid og hadde null tegn da viste pinnen 2 streker før jeg fikk satt lokket på. Pussig det der.....

Skrevet

tjihiihhiii ja det kan man kalle utålmodig jente det! Du får nok holde ut bittelitt til! jeg har selv IKM i neste uke og kjenner ikke mye ennå. Innbiller meg masse rart da, men.....

Skrevet

Ok du er på "samme pakka" du også:-)??

Jeg har også kanskje IKM neste uke, so let me know!! Ikke noen krise for meg da om jeg ikke er gravid, er i såfall ikke helt planlagt for å si det sånn...

Skrevet

Samme pakka ja! Men jeg er i 8 pp, så jeg er litt mer gira kanskje hehe Får krysse fingre for hverandre!

Skrevet

Skjønte det vel egentlig den dagen jeg skulle hatt mensen. Pleier å ha veldig regelmessig mens, men den gangen var det ingen tegn til at den var i anmarsj. Og siden vi hadde prøvd noen måneder var jeg snar med å teste. Men prøven ble negativ. Siden jeg dagen etter heller ikke hadde begynt å blø, tok jeg en test til. (Begynte å ha sterk mistanke om at det hadde skjedd noe fantastisk). Og prøven var positiv. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...