yinyang Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Grattullere!!! (Har du skrevet det før her inne?) Uansett, hvor stor, hvor mye, hvor fin, hvordan, når? Du smiler nok fra øre til øre i dag ja:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gratulerer :-) pleier du og har flaks i loddtrekninger?
så var vi 4 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg fikk ei annen leilighet først, men så var det noen problemer med noen snekkere og sånt. Og den jeg så på i dag var det flust av folk på visning på, men jeg fikk den siden jeg går på lærerskolen (søstra hans er lærer og sa han MÅTTE leie ut til meg ) Den har 1 og 1/2 soverom, svæææært bad, ok kjøkken, lita stue og en diger bod. Også er den super nær skole og bhg. Koster 5500 i mnd pluss strøm og den er vel noen og 50 kvm tenker jeg. Og enda bedre, i dag fikk jeg vite at jeg fikk fagvalget mitt, Martin starter i bhg 13 august (og jeg starter på skolen 20 august) så jeg går ikke glipp av masse i starten. Herregud det er en flott dag i dag, hadde det nå ikke vært så varmt bare
så var vi 4 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 det ble ikke loddtrekning likevel
så var vi 4 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 gså er det stor hage med plen og uteområde pluss en lekeplass på nabotomta (fotball løkke+++). Jeg er lykkelig!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 det ordner seg altid for snille jenter vet du :-) det er så bra for du fortjener virkelig at kabalen går opp :-)
så var vi 4 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 Ja nå er det ingenting som kan ødelegge dette. Ikke engang om bilen streiker når jeg skal skrive kontrakt senere
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer Dette høres jo helt topp ut. Masse som løste seg samtidig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå