Gå til innhold

Hvordan er dette mulig?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM idag, alt var ok med babyen og meg men når jeg kom hjem så jeg gjennom papirene og da ser jeg at hun har skrevet at jeg er 35+6 idag, og det skjönner jeg ikke..har termin 9.august og da skal jeg väre 36+3 idag i fölge mine beregninger og ifölge Babyverden...

Det går ikke an..hun må ha skrevet feil, men hun ser jo på den lille sirkel greia si så jeg skjönner ikke hvordan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36+2 idag ...skrev feil ovenfor...

HI

Skrevet

Hun har sikkert bare "slurva"... Du kan skrive på selv i parantes det som er riktig! Vet at noen av de rundingene er forskjellige, men det til deg var svææært feil! Jeg har sikkert bare kommet til å skrevet over eller ved siden av.. :)

Skrevet

Ser de skriver litt forskjellig på helsekortet mitt også. Sist jeg var hos legen var jeg 32+0, da skrev hun uke 33 (som forsåvidt er riktig), men når jeg sammenligner uken og datoen skrevet av JM (når jeg teller bakover til de forrige kontrollene), så stemmer det ikke..

Skrevet

Kan du ikke bare sjekke hvor hun har krysset ut på sf-koordinatene da, hun noterer jo også der hvor langt du er på vei, så vet du om hun har slurva eller ei...

Skrevet

Eg har termin 10 august og er 36+1 idag. Men eg ser at jordmor, legen og legene på sykehuset rekner litt forskjellig. Eg går utifra bim sin måte å telle på:)

Skrevet

Hun har nok skrevet feil. Du er jo helt klart 36+2 :)

Skrevet

jordmor jeg går til, sier at på den sirkel greia de ser på, er det to dager ekstra.. så når jeg var der sist, så sa hun at jeg var to dager mer på vei enn jeg er.. dette forklarer jo ikke hvorfor hun skrev mindre dager på deg da, hehe.. sikkert bare en feil :)

Skrevet

er jo bare 3 dager forskjell da, så det er jo ikke no krise:) babyen kommer når den kommer uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...