Holly❄️ Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Ungene fikk øyekatarr for noen uker siden, og fikk dråper. Var ikke noe farlig, og heller ikke hardt rammet. Gutten min har vel så vidt noe igjen enda, selv om behandlingen er over. Bare enkelte dager jeg kan se noe rusk i øynene.. ikke rødt. Søsteren min ble smittet når hun var her, og gikk til legen for et par dager siden. Da hadde legen hennes sagt at hvis ungene mine har hatt øyekatarr i ca 2 uker, så er det veldig ille, og sikkert mer enn en vanlig øyekatarr!! what?? Stikk motsatt av hva legen vår sa... Hvem har rett??
eva luna Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hakke peiling, de er vel som oss, har forskjellige oppfatninger om ting. Men sønnen min hadde også øyekatarrr en gang, var plaget to-tre uker, og legen ga ingenting for det, sa det ville gå over av seg selv, og det gjorde det. Så tror ikke det er noe farlig. Jeg var på legevakten engang jeg hadde bihulebetennelse, da lyttet legen på meg og sa at jeg hadde dårlig hjertelyd eller noe sånt og måtte ta det opp med fastlegen min. Var gravid så på neste kontroll hos fastlegen min så fortalte jeg hva de hadde sagt på legevakten. Legen min lyttet på meg og sa at det var absolutt ingenting i veien med hjertelyden, jeg var så frisk som det gikk an....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå