Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 idag skal datteren min på 4 mnd pøve flaske... igjen... sambo og jeg forlovet oss den 30 og har enda ikke fått feiret den da vi har to barn med all sitt arbeide... Det hjelper jo heller ikke at minstemann nekter å ta flaske (far har prøvd to ganger) og jeg har blitt ringt til og må komme med puppene hengende ut at bilvinduet omtrent. Har ikke vært krise uansett altså, men det er bare det at det hadde vært kost for meg å kunne tatt en tur et sted uten å måtte tenke på klokka og så videre. (jeg drikker ikke mens jeg ammer av prinsipp så det er ikke det som er problemet). men uansett.. idag er det min mor som skal prøve å gi det lille vakre krapylet vårt flaske og hun gir seg ikke med det første... hehe... JEG SKAL PÅ KINOOOO JEG SKAL PÅ RESTURANT OG SPISE MAAAAT UUUTEEEEEN UNGESKRIK!!!! jippi... hehe
ceso Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 anonym???????? hva har jeg trykket på nå da... sukkl...
Duddlidu Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er sikkert alt for sent ute til å svare, men jeg vil bare si at jeg kjenner følelsen! Jeg skal på kino i morgen, HURRA Lykke til idag, blir sikkert en hyggelig kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå