Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Sikkert en super fin bhg,skal du søke?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 jeg Nei...er du gal. Blir litt langt å kjøre 30 mil en vei pr dag!! Men tenkte bare fin løsning jeg med henting og bringing og at man kan få med middag hjem
♥♥ M ♥♥ Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 ååå det er jo bare drømmebarnehagen. synd jeg bor i bergen
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Hehehe kunne da ikke vite at du bodde 30 mil unna vel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå