Sjonkel Rolf Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Kokosbolle. Jeg tenker å sy en vognpose (Din var kjempefin forresten, helt imponert!) Men har noen spørsmål.. Jeg har en pose fra før som er 90 lang, men er alt for kort for min lange lille gutt. Så derfor tenkte jeg å sy så den ble 110 cm lang. Hvor lang har du forstykke i forhold til bakstykke? Jeg målte på den posen jeg har fra før, der er differansen 30 cm, er det passelig? Hvor lang må jeg regne glidelåsen da? (Altså hvor mye bretter man ned foran) Den posen jeg har nå, har glidelås i midten, så kan ikke måle på den. Haster litt med svar, må sende bestilling til mora mi som er på stoff og stil nå... Hvis min er 110, vil i så fall lengden foran bli 80, men bør nedbretten komme i tillegg til de 80 cm? Jeg synes ofte de posene blir litt åpne foran, det er i alle fall den vi har nå, så den kommer bare midt opp på brystet hans... Men lurte på å sy den slik at hele forstykket kan kneppes opp hvis det trengs. Nå maser jeg veldig, både her og på 0-1, men haster som sagt med litt hjelp... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå