Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 snakka nettopp med den ENE venninna jeg har som er hjemme nå,om at sambo var reist osv.. hun sa det var jammen kjedelig ja... og så sa jeg at det var så sinnsykt kjedelig å være her alene..hinta liksom litt da... også sa hun, men jeg må stikke nå,kos deg! KOS DEG????????????????? jada....
Anne-B. Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 I stedet for å hinte, kunne du ikke bare spørre rett ut om hun ville finne på noe? Hun hadde vel andre planer for dagen da.
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Uff kine.. vet hvordan du har det.. flyttet til et helt nytt sted jeg.. og alle vennene mine er langt unna.. bortreist .. osv.. mannen min kommer hjem om kvelden da men.. det er utrolig ensomt.. skjønner deg godt jeg.. man vil jo ikke mase heller da..
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 nei nettopp...dessuten vet hun at jeg sitter her alene.. og jeg gidder ikke mase på henne.det gjør jeg nok av... faen asså.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 skjønner at du føler deg ensom, men det kan jo faktisk hende at hun var opptatt da ) spør henne heller om dere skal treffes en annen bestemt dag, det vil hun sikkert )
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 uff jeg skjønner deg jeg.. er også sånn.. vil ikke mase... føler jeg gjør det nok... er lei av at folk alltid vil jeg skal komme til de osv også... vi får slå oss sammen da vet du kine
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 ))) jeg er ikke så glad i harry potter, men jeg kan holde ut for din del!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 )))) ser vi får ikke lov å være her av anonym :-o
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 ja jeg fikk med meg det nettopp. hehe.. jævla anonyme.. herregud.. men som sagt,om noen ikke liker at vi er her så får de ta det opp med oss,å ikke sitte der som noen feige drittkjerringer!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 det verste jeg vet... er folk som ikke står frem med navnet sitt.. så man kan plassere de.. jeg ble skjelt ut på dib her om dagen.. var visst en dårlig mor.. som ga mme.. kunne kanskje tatt det på pm med meg..istedet for i offentligheten.. utrolig barnslig.. går det bra med marcus og grøten ?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 seriøst? hva sa hun da? fordi du gav mme?? å herregud,jeg spyr.. jaja.. ja jeg syns faen meg de kan stå fram med nick å si hva de vil si.. joda,gikk bra første dagen men igår var han for sulten så han hadde ikke tålmodighet til grøt... hehe
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 ja det var visst galt at jeg gjorde det.. samt at jeg var en dårlig mor fordi jeg er sykemeldt pga angst.. så jeg burde visst bli lagt inn.. heh.. utrolig hva oflk får seg til å i. kan trøste meg med at hun var nok en veldig usikker mor hvor mye drikker marcus til dagen? min lille drikker 1.5l så vi må gi velling iblant :/
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 ja man kan da ikke si sånt uten videre.. faen.. blir så provosert.. oi såpass ja hehe.. nei han drikker vel ikke så mye,kanskje 1 liter ?
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 nei de er helt drøye noen der inne 1liter ja.. er vel ikke så mye det? du gir nan2? min er så matmonster... prøver seg på maten vår også.. haha.. sover han mye da?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 nei gir nan1 enda.. har en full pakke igjen så jeg får bruke den opp først er det mer mat i nan2 ??? nja,han sover mye om natta,ikke så mye om dagen.men det gjør ikke noe for han er så blid )
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 haha! vet ikke :PPP tror det er det at nan2 er myntet på eldre barn og derfor annerledes sammensatt så derfor kanskje sover de bedre.. min lille sov mye på natta før.. begynt med det igjen nå.. digg
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #19 Skrevet 12. juli 2007 hehe ja det erherlig når de små sover beste som finnes ))))))))))))) så de sover bedre på nan2 altså???????
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #20 Skrevet 12. juli 2007 hahaha dont get your hopes up nå da, men jeg vil jo tro det? siden de får mer mat osv.. haha min sover bedre av å få 1/2 teskje maisgrøt i 210ml hvertfall er så godt når de sover ja.. mmm men jeg vil tro han sover bedre a nan2.. men jeg VET jo ikke. hehehe
Gjest MMJ Skrevet 12. juli 2007 #21 Skrevet 12. juli 2007 Neimenn duuuuu :0) Nå tror jeg seriøst hormonene dine tuller litt med deg, hehe :0) Kanskje hun skulle noe, hadde en avtale eller noe? Ellers så kunne du jo spurt om dere skulle finne på noe vel? Klem :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå