Gå til innhold

oioi....de ringte nettopp fra sykehuset.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

de hadde mottat henvisning fra jordmora jeg går til.....så nå ville de gi meg time til imorgen for å sette igang fødselen.....men viss jeg ville så kunne jeg få vente til over helgen....så nå skal jeg dit på mandag kl. 11.30 :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida....

Da skjer det noe jo..

 

Tenk..Nå har du snart nurket i armene dine..

 

Lykke til:-)

Skrevet

åååå så herlig ;)

tenk,på mandag har du kanske din lille baby ;)

så herlig ;))))))))))))))))

 

hvorfor skal du settes igang?

om jegkan spørre om det...?

Skrevet

klart du kan spørre om det:) jeg var på sykehuset for 2 uker siden pga kløing på ryggen....det viste seg da att jeg hadde dobbelt så høye leververdier som jeg skal ha! de vurderte å sette meg igang da, men bestemmte seg for att jeg kunne vente....sa dette til jordmora jeg går til når jeg var på kontroll hos henne på tirsdag....hun jobber på sykehuset 5 dager i uken, så hun kjente til denne legen som hadde sendt meg hjem fra sykehuset...så hun likte ikke dette...(legen er visst ikke så vennlig)....så hun sendte en henvisning om igangsetting før termin(28.juli), siden jeg fremdeles klør og er ekstremt hoven i beina....i tillegg så er gutten min STOR! er 37+6 idag...og jormora tipper att ungen nermer seg 4 kg.....

 

så tydligvis har sykehuset tenkt å ordne opp å få ungen ut før han blir kjempe stor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...