♥ McQueen♥ Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Noen som har tips til å få småen til å gulpe mindre? Tar han opp flere ganger i løpet av et måltid for å f¨han til å rape, men likevel står spruten ...
snupp & mamma Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 hihi.. samme her.. sorry, ingen råd egentlig..bare holde ut. så lenge det ikke påvirker vekten er det nok bare noe man må leve med. men du kan jo gjerne prøve å legge han ned på ryggen etter måltidet slik at det får tid til å synke. jenta mi gulper enda en del, er 6 mnd, men har blirr litt bedre etter at vi begynte med fast føde. men får han mm eller mme?
♥ McQueen♥ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Han får mm. og er 5 uker i morgen, så det kommer seg gjerne. legger på seg godt så det er ingen fare der, men føler jeg ikke gjør noe annet enn å vaske klær og gulpekluter...
snupp & mamma Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 okey.. for tenkte om du gidde mme så kan det hjelpe å bytte merke. ja helt endig.. på en dårlig dag kan vi bytte klar 4-5 ganger..hehe. tror jeg har rundt 35 smikker... jenta mi gulper også når hun sover så har fått mugg i madrassen og styr.. men får håpe det kommer seg. når hun gulper fast føde lukter det ordentlig spy..æsj,æsj..
Annette78 Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Sånn har jeg også. synes det hjelper noe hvis hun får litt mat ro før jeg raper henne, og at hun ikke blir løftet opp og ned flere ganger etter måltidet. bestemødrene hennes er fæle til å skifte stilling på henne etter et måltid og da kommer det masse gulp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå