Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Mange av mine venner har brukt dette til barna, men for min del kunne det aldri falle meg inn. Tror egentlig at det er en grunn til at "alle" eksperter fraråder dette også. Selv om jeg ikke tror barna tar skade av det hvis det brukes lite og man ikke starter for tidlig.. Men jeg har et barn fra før. Han var hverken treg eller tidlig ute med å gå og krabbe, men jeg følte aldri noe behov for at han skulle komme seg opp på to fortere enn han gjorde. Syntes det faktisk var greit når han lå på gulvet og puslet med sitt.. Tja ikke alltid han var helt fornøyd selv. Ville jo gjerne komme videre, men så lenge han ikke visste om muligheten til å sitte i gåstol så var han stort sett fornøyd. Kommer ikke til å bruke dette til minstemann heller. Ser rett å slett ikke poenget i det. Og hvis det i tillegg kan være skadelig så er jo det bare enda et poeng med å holde seg unna dette.. Eneste grunnen jeg har fått av de jeg kjenner som bruker dette er at ungene syns det er morro.. Tja.. førstemann er nå noen år og det er mye som er morro han kunne ha tenkt seg å gjordt, men ikke for lov.. Er det ikke vår jobb å prøve å være fornuftige da?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hehe, folk har forskjellige meninger. Gutten vår fikk gåstol da han var 8mnd, han elsket den. Kom seg mye lettere rundt og fauk rundt som bare det=)det hemmer ikkegåinga,for her i gåstolen skubber de seg bare rundt. Han gikk ikke lenge om gangen, max 10min om gangen. Men det som var så kult var at når han beg å gå,da støtta han seg til den og skubba den forann seg. Så e kan anbefale gåstol.. Jenta mi skal oxo bruke det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå