TusseMor07&09&14 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Gutten min er 7 uker og er så tett i nesa og svelget.Vært det siden han kom ut. Han lager snorkelyder når han gråter og sover. Han gjorde det på sykehuset, og barnelegen spurte om han gjorde det hele tiden, noe som jeg svarte ja på. Men så sa hun at dette var vanlig når de var så små pga passasjen i nesa er litt liten hos noen små babyer. Snakket med helsesøster som har bedt meg rense med saltvann. Har også vært tidvis rød og hoven i øya, dryppet med morsmelk, og øynene er blitt bedre. Men ellers har det begynt å surkle litt og pipe når han puster og innimellom. De sa jeg skulle ringe legen om han får feber,noe han ikke har. Synes det har gått så lang tid nå, så kjenner jeg begynner å bli bekymra. Tenkte derfor å høre her om det er flere som har det sånn? kanskje det er vanlig men at jeg ikke har fått det med meg...Barnelegen sa det jo,men det er jo snart 2 mnd siden.Skulle tro det hadde gått over nå. Føler meg så hysterisk, men jeg klarer liksom ikke slå meg helt til ro. Får ta det opp på den forsinka 6-ukerskontrollen til uka. Men er det lege tilstede der forresten? Blir glad for svar:o)
*Sjokomelk* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 lillegutt var veldig snørrete når han var så liten, så jeg kjøpte en slik nesesuger å nesedråper... men hvis han er rød på øynene også så ville jeg ringt legen bare forsikerhetskyld =) ja det er lege på 6-ukerskontrollen =)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 OK...Har snakket med legesekretær og helsesøster som begge sa det ikke var noe å tenke på så lenge han ikke har feber. Burde vel høre på dem, men er ikke så enkelt. Øyene er bra igjen heldigvis. Spurte helsesøster om nesesuger,men hun sa jeg ikke skulle bruke det pga slimproduksjonen tok seg opp når jeg fjernet snørret. Mens venninna mi ble anbefalt å bruke nesesuger... fint de kan bli enige;o) Får høre med legen på tirsdag da... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå