Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 hvordan gikk det med 2 mann?? Jeg hadde en veldig rask fødsel sist (2 timer fra start til slutt), og er blitt fortalt at det ikke kommer til å gå noe seinere denne gangen. Hvordan har det vært for dere andre? Har det gått fortere, middels eller seinere 2 gangen.
j05-g07-fødeklar Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde en rask fødsel med nr 1 (2,5 t) og regna med at det ville gå kjapt denne gangen også. Fødselen startet helt likt med nr 2 (vannavgang) og etter 1t og 15 min kom riene, så 45 min etterpå var gutten ute. Så ja det tok omtrent halvparten av tiden denne gangen. Håper virkelig ikke det skal halvere seg for hver gang for jeg har ikke noe lyst å føde på 30 min altså.....
j05-g07-fødeklar Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 kan legge til at selv om fødselen gikk raskere denne gangen så følte jeg at jeg hadde mye bedre kontroll over kroppen denne gangen enn sist. Sist så hagla riene på i ett sett men denne gangen fikk jeg pauser mellom riene. Føler nesten jeg kunne telle riene jeg hadde, det var ikke mange men DU hva effektive de må ha vært.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 dette har jeg tenkt en del på og. forrige gang tok det 4,5 time til han var ute, så regner jo med at det kan gå fortere andre gang. fødselen startet med vannavgang forrige gang, men er det stor sjangs for at det gjør det denne gangen og?? min "kjære" har stukket av, fant det for godt å ikke være til stede mer, så jeg må ordne meg mer eller mindre selv, har en gutt fra før også. litt redd det skal gå veldig fort liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå