Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 var hos svigermor i går, og hun hadde besøk av datter'n sin. Må opplyse om at dette er ste-svigermor. Vi satt og snakka om hvor mange barn vi hadde lyst på, og da sa jeg at jeg og mannen min hadde blitt spådd 4 barn. Da sa dattera at hærregud er ikke du snart 32 år da, også har du ikke fått første ungen enda, jaja blir gammel mor du da. Jammen glad jeg har to voksen barn. Jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, har jo mista to ganger tidligere og det viste hun. Mannen min mener jeg er alt for overfølsom ! Mener dere også det ???
Holly❄️ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Det der hadde jammen jeg reagert på også... så utrolig slemt sagt!!
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Er ikke alle vi damer litt overfølsomme når det blir snakk om barna våre, da? Enig i at det var kipt sagt av henne, altså, men mannen din har vel et poeng han også. Ignorer dama, du!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Folk reagerer forskjellig så derfor syns e ikke måten du reagerer på er for overfølsom. Er ikke kjekt å miste barn,er det verste en mor kan gå igjennom. Skjønner godt hvorfor du reagerte sånn.. Kanskje ho ikke mente det på den måten?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Håper ikke ho gjorde det, for ho er egentlig ei grei og koselig jente =) Men var vel mest pga at jeg har slitt med og bli gravid selv og hun legger det fram på den måten at jeg reagerte. Etter 6år så sitter spira endelig så da kunne ho spart seg !
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Hun mente sikkert ikke så brutalt som du tok det. Jeg må si at jeg også reagerer når kvinner ikke stifter familie før godt over 30år. Kjempetrist at du har mistet - men hun hadde kanskje ikke dette i tankene da ordene kom ut. Det er ikke like lett for alle å bli gravid - heller ikke når man blir eldre.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Ja er helt enig med deg,om ho mente det som en spøk-så er det emne man skal spøke om!!(mener e ihvertfall)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har mere en gjerne villet stiftet familie før jeg har fylt 30år jeg, men slik at det ikke blitt til da vi ikke har fått det til !
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Vet du hva min svigermor sa til meg som trøst etter jeg hadde mistet? "Det var nå en mening med det, for en god mor blir du ikke" Pøh, 5 år etter og to barn senere, så har hun spist i seg de ordene igjen.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 jeg hadde blitt dritforbanna om noen hadde sagt slik til meg!!! Synes ikke du er overfølsom klem
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 herregud snakk om å skrive feil,mente seff at det er et emne man IKKE skal spøke om...uff..
snurkle Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Jeg synes det var utrolig ubetenksomt av henne. Skjønner at det var leit,selv om hun antageligvis ikke mente noe vondt med det. ReDa, hva mener du med at du reagerer på kvinner på over 30 som ikke har fått barn ennå?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Gudbedre og hva folk får seg til å si!! Hadde nok blitt ganske så paff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå