Gå til innhold

Noen som har sånn vondt som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går gravid for 4 gang nå, har 2 uker igjen til term..Har aldri vært plaget av kynnere i de andre svangerskapene, så jeg vet vel ikke helt hva det kjennes ut som...de siste to ukene har jeg hatt mye smerter i magen, men det kjennes ikke ut som svake rier, det sitter på en helt annen plass! Bytter på å ha vondt på høyre eller venstre side nederst i magen..om Lørdagen gikk vi å Ikea, og vondtene holdt på i 3 timer, uten pause..måtte bare sitte til det gikk over...det stikker, og jeg må krøke meg sammen, eller sette meg ned..hva er det her for noe? ER det kynnere? jeg synes nesten riene jeg har hatt med de andre har vært bedre å takle....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foresten sitter det ikke helt nederst i magen, men ved navleområdet...gjør vondt for hvert skritt jeg tar, men blir bedre når jeg setter meg ned

Skrevet

Ved kynnere så strammer magen seg og blir helt hard.. steinhard og det varer i kanskej ett til fem min av gangen..

trur ikke du har kynnere hvis ikke magen blir HARD, men kanskje heller ligamentsmerter eller noe slikt.

høres ikke noe deilig ut.. hør med helsepersonell dersom ingen kan svare deg bedre enn jeg

Skrevet

hmmmm...problemet her er at magen min er konstant hard! :D Babyen ligger så langt ute i siste semester, så jeg merker ikke når magen strammer seg...hvis du skjønner...tror heller ikke det er kynnere, ville nok merke det, for har jo hatt noen turner med rier etter å ha født 3 ganger ;)

Skrevet

Eg har hatt ein del sånne smerter og det gjer så vondt at eg må krøke meg sammen når eg går. Jordmora meinte det var ongen som låg og trykkte på visse områder så hardt at ein blir heilt øm. Kjennes rett og slett ut som kraftig sting("hold") i sidene...

Skrevet

Akurat sånn kjennes det ut!! Legn hadde ikke noe svar på det, men da satser jeg på at det er slik som jordmora de sier....føles som om lillejenta driver å presser på noe nerver eller noe der nede ja! Noen ganger gjør det så vondt at jeg nesten blir litt redd, men da er det sikkert ikke noe å bekymre seg for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...