dumme mamma Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Har endelig fått leid ut leiligheten!!!! Godt med ekstra penger. Var en koselig dame her i sted og hun ville ha den. JIPPI
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Grattis=) alltid kjekt med ekstra penger:) Ha en fin dag videre
dumme mamma Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Takk! Du og. Godt å ha. Da blir det snart en tur til IKEA....
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Hehe,ja da er det ihvertfall artig med ekstra penger;) Sender mannen og sønnen min avgårde imårra kveld e----til ikea;) skal ha noen møbler,så da får guttane seg en guttetur alene til østlandet. Han er derifra så d blir kjekt for dem begge=)
dumme mamma Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 Hehe. Sikkert fint for dem det. Skulle egentlig vært der i går jeg. Men blakk. Skal handle til tulla sitt rom snart så greit med litt penger... Å så skal vi bygge på huset snart, greit å ha litt ekstra da...
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 _Ja da er d ihvertfall fint:) De har så mye stilig til barnerommet der,snuppa di kommer nok til å bli strålendes fornøyd=)
dumme mamma Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 hehe. sikkert. Skjønner ikke så mye av det. Men jeg blir sikkert fornøyd... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå