tvillinger_mars08 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 I dag er jeg 11 dager over tida. Tok siste p-pille (yasmin) 30. mai, fikk siste pille-mensen 4. juni, og nå venter jeg spent på om det er barn i magen, eller om jeg bare er ute av syklus. Har tenkt å vente og se om neste mens kommer, men vet ikke om jeg klarer Har en del murringer og små smerter i magen, og varierende matlyst. Noen i samme situasjon?
L<3E<3 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 jeg er ikke i sammen situasjon. Men skal ønske deg velkommen hit til oss:) lykke til..
Clavia Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er i samme situasjon, men ligger noen dager etter deg. Hadde siste p-pille mens 11.06 og er nå 5 dager over IKM. Har en del symptomer, men kan bare være pille/syklus. Er så spent! Ta en test da vel!! Og hold oss oppdatert :0)
tvillinger_mars08 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg testet negativt 29. juni, men kan jo være gravid nå likevel Prøver å utsette testen så lenge som mulig, så vi ikke blir skuffa. Har du testa? Spennende!
Clavia Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Å, gjett om jeg har testet...:0) Siste gang imorges. Negativ, så nå skal jeg bare roe det helt ned (prøve i hvertfall) og se hva som skjer. Eneste problemet er at jeg skal på ferie nå og hadde vært så greit å vite.. Blir jo litt engstelig for alkohol osv nå, men sannsynligvis er det jo bare syklustull. Eller?? Uff, dette er så spennende. Vi er i første pp. Hva med dere? Har dere prøvd lenge?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 eg er 12 dager over ikm... å skal til legen i måren å prøve å få noe svar ut av dette. hehe
tvillinger_mars08 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er litt usikker på alle disse forkortelsene her. pp = prøveperiode? eller? og ikm? Det er i hvert fall første gang vi prøver Det er kanskje bare syklustull, men jeg syns det er så rart at det skal gå SÅ mange dager. Før jeg begynte på pilla hadde jeg veldig regelemessig mens.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 ikm = ikke kommende mensen. pp = prøveperiode. de kan være mensen kommer men hu er jo ganske mangen dager over. samme me meg så eg gir meg ikke i måren oss legen før eg får svar, elle får tatt en blod prøve. elle får fere til gu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå