Dizzie_mortil3 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 "Kos dere på den måten dere vil men når utløsningen kommer er det lurt å deponere sæden bakfra, og etterpå krype sammen på alle fire for å beholde sæden lengst mulig foran åpningen i livmortappen..." Og vi som har sverget til misjonærstillingen for fruktbarhetens skyld...
Silkemage Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Sier du det! Huff, da har vi bommet mange ganger ja. Skal vi krype sammen som en ball da eller? =)
Dizzie_mortil3 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Ja enten som en ball eller bli stående på alle fire med hoftepartiet høyere enn skuldrene slik at sæden blir liggende gunstig. Å ligge med bena i været vil plassere sæden iforkant av livmortappen hvis man har FOROVERvendt livmor...
Silkemage Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Hmm...verdt å tenke på dette ja. Ja ja, da var det muligens nytteløst å ligge med beina i været i går da. Hi hi.... Men, det er jo over 7 år siden at jeg fikk vite at jeg har bakoverliggende livmor. Har født 1 barn siden da. Kan den ha forandret stilling tror du?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Hei Dizzie, Det er akkurat som jeg husker at en gynekolog fortalte meg at jeg hadde litt bakoverbøyd livmor, så jeg takker for tipset! vet du om det har noe å si for selve svangerskapet? Lurer også litt på hva du mener med å krype sammen på alle fire for å beholde sæden nærmest åpningen, vil det si å ligge med magen hvilende på bena/lårene som er trukket mot brystet? altså med rumpa ut, eller skal den også litt opp? Skjønte du forklaringa?
Dizzie_mortil3 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Hei begge! Jeg kan ikke vite om livmoren din har forandret stilling Silkemage, men har hørt at det kan skje etter en fødsel ihvertfall. Samtidig er det helt vanlig å bli gravid uten problemer selv om livmoren ligger bakovervendt, dette tipset er bare for å lette svømmeveien for spermiene. Selv har jeg også unnfanget og født et barn med bakovervendt livmor, og hun ble da vitterlig unnfanget med meg på toppen.. Når livmoren vokser, vipper den opp av bekkenet så etter unnfangelsen tror jeg ikke det har noe å si for selve svangerskapet. hehe...Stjerneklar....jeg fikk ingen demonstrasjon av gynekologen. Men begge stillingene du beskriver vil jo gi laveste punkt foran en bakovervendt livmortapp, så sæden glir ned dit. Sikkert aller mest effektivt med baken litt høyt, men hvor behagelig er det i lengden??
kazy Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 hei felles bakoverlendt livmor innehavere:) jeg var hos legen og fikk vite at jeg hadde bakoverlendt livmor og fikk beskjed at det kune gjøre det vanskelig å bli gravid..... var ikke veldig optimistisk når vi startet prøvingen, men vi hadde sex som vanlig. tenkte ikke over stillinger eller spesielle måter å ligge på etter endt hyrdestund.... hadde sluttet på pillen så håpet var der.... sannelig gikk det bare 29 dg fra vi sluttet på pillen til vi hadde positiv test:) moralen her er å fortsette som vanlig ikke stresse hverken med stillinger eller å henge seg opp i at legen finner unormaliteter hos oss. lykke til videre! nyt prøvingen
kattungen Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Signerer her. Er med i gjengen av bakover og ble gravid på 4pp uten tanke på stilling. Spørs nok om nr 2 blir like enkel....Men takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå