Janne-Helene Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Har termin om 14 dager (27.juli). Dette er nr 2 og jeg så ikke noe til slimproppen forrige gang. Fødselen startet med at vannet gikk!!! Men nå lurer jeg: Jeg har hatt en del utflod i hele svangerskapet spesielt nå på slutten men det var annerledes i går. Når jeg tørket meg var det en hvit/blank liten slimklump på str med en liten teskje... det var og en liten blodstripe i den... kan det ha vært slimproppen tro? Eller deler av den? Merker ikke noe annet ellers og vet at det fortsatt kan ta uker til fødsel selv om det var slimpropp!
Kosel Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 det var nok det da gitt... (uten at jeg kan uttale meg av erfaring..for den har vi ikke sett noe til..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå