Gå til innhold

Kan det ha vært slimproppen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 14 dager (27.juli). Dette er nr 2 og jeg så ikke noe til slimproppen forrige gang. Fødselen startet med at vannet gikk!!!

 

Men nå lurer jeg:

Jeg har hatt en del utflod i hele svangerskapet spesielt nå på slutten men det var annerledes i går. Når jeg tørket meg var det en hvit/blank liten slimklump på str med en liten teskje... det var og en liten blodstripe i den... kan det ha vært slimproppen tro? Eller deler av den?

 

Merker ikke noe annet ellers og vet at det fortsatt kan ta uker til fødsel selv om det var slimpropp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var nok det da gitt... (uten at jeg kan uttale meg av erfaring..for den har vi ikke sett noe til..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...