Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hei Jeg har tenkt å kjøpe en gave til pappaen, som han skal få når babyen er kommet. Noen tips til hva jeg kan kjøpe? Vil gjerne at det skal være en gave han kan ha lenge...
Fabelaktiv Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg skulle ikke itl min "pappa" men han har vært så flink og snill i det siste at jeg har ombestemt meg.. Han har dessuten få ønsker som jeg klarer å oppfatte så jeg har akkurat nå planer om å kjøpe han en pute som han kan bruke i senga om kvelden når han leser... han ligger nemlig ukomfortabelt og leser og det kan vi ikke ha noe av..
Gjest Ut på tur Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Signerer annonymt så han ikke skal se hva jeg skal kjøpe Men fra meg blir det bæremeis Han gleder seg så utrolig til å ta med den lille ut på tur i skogen. Kan jo ikke brukes enda, men tenker det er en fin gave
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 jeg tenkte å kjøpe en liten ting. syntes det er stor nok gave at sønnen vår kommer til verden. men har funnet et ølglass der det står verdens beste pappa på med "gull" skrift. og så legge en øl ved siden av. han er veldig glad i å ta seg en øl på fredag/lørdagskvelden. så kan han feire litt
Kosel Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 noen som vet hvor man får kjøpt sånne mamma/pappa/mormor/farmor/oldemor/tante/onkel - kaffe kopper eller lignende... tenkte jeg skulle kjøpe det til familien fra meg og lillegutt
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Bilder! Jeg skal til fotograf og ta masse fine gravidbilder (med og uten klær), og lage et album spesielt til pappaen! Et album med bilder som er litt sexy, noen som viser magen som hans lille sønn spirer og gror i, og noen litt morsomme. Dette er jo noe som begge kan ha glede av i ettertid, men det var liksom det eneste jeg kom på da... Flatskjerm ble litt dyrt... Bare husk å sjekke priser først!!! Fame tar dødsfine bilder, men fyttigrisen for noen priser! Kan hende det lønner seg å sjekke med lokale fotografer og sånt, kanskje man kan be om å få enkle bilder og lage et personlig album selv, med små kommentarer, pynt o.l...? :-)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 i de to siste utgavene av "gravid" får vi gratis time hos fame,tror de har drop inn på tirsdager!
Turid Laila Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har kjøpt et armbånd hvor jeg har gravert inn navn, dato, vekt og lengde. Det ble han kjempe glad for selv om han ikke har fått det ennå
Gjest Ut på tur Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Jeg ser jeg bomma der gitt... ja ja får satse på han ikke er veldig nysk på hva jeg skriver her inne
oktoberjentene;) Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Har lett etter sånne "verdens beste....." krus overalt, men finner de ikke =( lyst til å kjøpe et sånt et til den kommende pappan... noen som vet hvor de finnes??
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Kan du ikke lage bilde med tekst og bestille på fotobutikker da? Vet at Japanphoto, Foto Knutsen, Elitefoto har hatt en del slike gave produkter.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Jeg må være anonym her, så ikke pappaen ser... Jeg har vært inne på en svensk nettside hvor man kan bestille bodyer og slik med egen logo. Jeg fikk de i posten etter 5 dager bare!! 2 stk body i ulik størrelse, en nyfødt og en litt eldre. Man velger helt farge og skrift selv, som står på brystet på bodyen! De er såå nydelige, har pakket inn den minste og lagt nederst i sykehusbaggen. Står "*navn* loves daddy" på brystet...gleder meg såå til å gi det! Håper bare kjønnet er riktig da..fått vite det 2 ganger så. Hehe. Og det beste av alt, med porto og hele pakka kom begge bodyene på totalt 187 norke kroner! Ikke verst!
lillespirenmin Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 Har du linken til dette nettstedet? hørtes ut som en fin gave:)
Nusse_83 Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 lyst til å gi oss adressen til den svenske nettsiden anonym? hadde vært gøy å se hva de har der
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Jepp, klart det: http://www.babykungen.se/ Glemte det helt i stad, kunne jo lagt den ut da. Hehe..
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har kanskje gått litt over bord, men har så lenge ønsket seg prosjektor, og lerret, og lage kino rom i kjelleren, så jeg har kjøpt prosjektor til han......han vet om det da, siden jeg kjøper den i sverige, skal bort og hente den til lørdag, samtidig med at vi henter senga til lillegutten vår....
Gjest MMJ Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 Den største gaven jeg kan gi han er vår barn! + han slipper føde det med all smerte som det medfører, bekkenløsningen som han har slippet + det å spy de 3 første mnd, hvis ikke det holder så får han kjøpe seg noe selv ;0)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #19 Skrevet 12. juli 2007 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe "superdad" t-skjorte til pappaen, for vi har en intern spøk om superman, men må innrømme at det har gått helt i glemmeboken for meg. Kanskje jeg får tak i en sånn til farsdagen i stedet? Ellers hadde jeg gitt han ørepropper på fleip ;-)
M@mm@ Mi@ Skrevet 12. juli 2007 #20 Skrevet 12. juli 2007 Hvis dere går på Brandstad ( klesbutikk for menn ), så har de bodyer til nyfødte der med ulike skrifter på brystet. Bodyen henger på en søt, liten kleshenger inni en sort dresspose! Nydelig.. Koster shorta da..300 kroner hvis jeg husker riktig, litt dyrt for kun en body, men er jo søtt med dresspose og slik med da..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå