kisso Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 jeg lurer på om noen av dere har vært på ultralyd for vekstestimering sent i svangerskapet... Jeg er i min 35uke og skal til ultralyd for å måle babyen ettersom min forrige baby var veldig stor og også denne ser ut til å bli det. Hvis den er veldig stor da, så skal de muligens sette det igang..noen med lignende erfaring?? Sliter en del med sukker i urinen så derfor blir det liksom sånne store sukkerbabyer. jeg lurer også på dere som har avtalt keisersnitt, hva er grunnen til at dere skal ha det. Jeg hadde ganske tøff fødsel sist og har egentlig ikke grudd meg noe særlig før nå. Begynner få skikkelig fødselangst og redd for at dette skal bli likt som sist....men det er jo heller ingen dans på roser med keisersnitt heller regner jeg med...
Annie Bailey Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Min baby vil være ihvertfall 5 kg har jeg fått beskjed om men ingen har nevt noe om ks. Hadde ks da jeg fikk mitt første barn, men da av andre grunner. Jeg for min del håper virkelig jeg slipper ks. Selv om jeg ikke har noe å klage på sist. Såret groddet kjempefint og raskt. Jeg kom meg egentlig fort også. Er også redd for å føde og ihvertfall når ungen begynner å bli så stor, men er enda mer redd for ks jeg da.. Å bare ligge der uten å få delta. Sist fikk jeg narkose pga at jeg fikk panikk. Så nå håper jeg virkelig at ting settes igang her snart. Er jo grenser for hvor stor unge jeg har lyst å føde også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå