Gå til innhold

herremingud,har jeg bare ei uke igjen her inne????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 27+0 i morgen...stemmer det da at jeg har bare ei uke igjen her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og her som det er så koseliig..føler det er så mye slimproppopplegg på 3.tri jeg..vært og smugkikka litt..føler ikke jeg er der enda jeg..

Skrevet

Da er vi i samme båt, da er 27+1 i dag. Vi skal over på 3. om ca en uke ja. Synes det er deilig med bare tre måneder igjen jeg, begynner å bli tungt nå..... har startet nedtellinga

94 dager igjen :-)

Skrevet

Jeg er også i den båten. 95 dager igjen :) Jeg syns det blir gøy å bytte trimester, for nå begynner mange av innleggene på 2. tri å bli gammelt nytt for meg ;)

Skrevet

89 dager igjen her, så neste uke bytter jeg også trimester. Synes tiden går litt sakte jeg da, så ser fram til å starte på en ny og siste epoke før gutten er her.

Skrevet

joa..klart..og merker jo det blir færre og færre av oss som er på fremsida av nyttår her..men syns likevel det er litt rart jeg..på neste side er liksom så mye snakk om fødsel og slikt,og dette er for min del så leeeeenge til!

Skrevet

hallais kluten

velkommen over til tredje!

rekker ikke å være så aktiv for tida, men titter innom litt her og der.

er det ikke godt å tenke på at for hver dag som går er du nærmere å bli kvitt bekkenløsninga da? DET gleder jeg meg til.

Skrevet

DET hadde jeg nesten ikke tenkt på snella;o) hehhe,ironisk,ettersom man tenker ganske mye over det ellers om dagen;O9åssen er det med deg nå i sommervarmen da?har sittet på verandaen og bruna flesk med piz buin sololje jeg nå...den funker jaggu meg!

Skrevet

Misunner deg, vil at tiden skal gå fortere. 9 mnd er alt for lenge å gå slik. Har ennå lenge igjen...

Enig med at det er mye av de samme spm som går igjen.

Du får kose deg på 3.tri frem til fødselen:o)

Skrevet

Heisann.

Jeg er 27+1 i dag og har også bare en uke igjen.

Jeg synes det er så bra. Gleder meg så innmari til å hilse på lillemann i magen, og synes det er MYYYYYYYYYYYYYE nærmere når man kommer over på 3. tri.

Vi får passe på å ikke bare fokusere på slimpropper og slik!!

Skrevet

jeg og gleder meg jo..for all del;o) bare finner det så rart å tenke på..særlig siden dette er siste gang jeg skal gå gravid..nesten så man vil stanse tiden litt,sjøl om man har bekkenløsning ,hodepine og kvalme..og gjerne alt på en gang!

hihi,du får hjelpe meg å holde slimpratet på avstand noen uker til da nudi..

Skrevet

Yihaaa!

Jeg stikker på søndag!!

Skal bli fantastisk,men jeg er enig med dere i dette med at trådene der liksom handler mest om fødsel og sånt, og det er jo fremdeles leeeeenge til.... :o(

Vi får lage noen gøye tråder vi, da :o)

Skrevet

pre-slimpropptråden...hihhihihih

Skrevet

Jeg har henda fulle med "storbror" og rekker ikke så mye annet enn å "løpe" (les: pine meg så fort jeg kan) etter han, og forsøke å initiere rolige leker. Men han finnes ikke tålmodig!

Pappaen pusser og pusser ("pappa banker" og snart er soverommene ferdig. Hurra! Jeg rydder litt her og der.

Jordmor konstaterte at babyen ligger med hodet ned! Han er en aktiv fyr han og!!!

Skrevet

Heldiggrisen! Jeg er 25+0 i morgen... Tre uker igjen for min del!

Når vi kommer oss over i 3.tri får vi snakke om noe annet enn slimpropp! hahahahahhaah....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...