Litago` :) :) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Samboer har bursdag en dag etter termin og jeg har tenkt til å kjøpe noe som er fra den lille, enten hun har kommet til verden eller fortsatt koser seg inni magen min Er det noen som har noen gode forslag?!
*smula* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hvis det ikke skal være en stor gave, kan du jo kjøpe noe sånt som en "Verdens beste pappa"-kopp/t-skjorte eller noe sånt.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 jeg har kjøpt bok til min kjære som har bursdag neste uke. Han skal få den "verdens beste pappa - hakkespettboken" heter noe slikt! i tillegg så skal han få bidrag til jakken han vil ha, ettersom den koster 3-4000 så fant vi ut det var en grei deal. Du kan jo gjerne se om han har det han trenger til turer i all-slags-vær for det må han jo med en nyfødt baby
Litago` :) :) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Den "hakkespettboken" har han allerede fått av meg, og den falt veldig i smak Anbefales! Får se hva det blir til her. Er ikke meningen at det være store tingen for han får jo gave fra meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå