Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg er bare innom her fra tid til annen.. Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, så jeg prøver meg her! Jeg har altid hatt regelmessig mens,den varer ca 4-5 dager.. Men nå har det seg sånn at jeg har hatt blødning siden FORRIGE Søndag.. Å nå tenker vel dere, ja det er vel bare å gå te legen, MEN Så enkelt er det faktisk ikke, jeg sliter veldig med angst for leger å sykehus pga tidligere opplevelser.. Bare lurer på om noen har noe mening om hva det KAN Være.. Jeg er ikke gravid, som jeg vet om hvertfall.. Har hatt normal mens noen ganger siden jeg mistet, og kun sex en gang, dagen Etter mensen var borte.. Blør ikke masse, men nok til at jeg merker det.. Av og til stikker det i magen, nær navelen også.. Å jeg er kvalm.. Hmmm..
twoboys & a girl Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Du bør faktisk gå å få sjekket deg hos legen.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg skal komme meg til legevakten i kveld engang.. Men bare lurte på om noen hadde noe formening om hva det kunne være.. Startet som vanlig mens men stopper jo ikke..
twoboys & a girl Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Vet desverre ikke hva det kan være. Bra du går til legen, ta vare på deg:o) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå