Learning to fly Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Gav du mer grøt, eller kuttet du ut? Hvordan fikk du lagt babyen og hvordan gikk det? Rom ble ikke bygd på en dag, så om ting ikke ordner seg første natten, så pelier det jo ordne seg:)
mammasgo`jente Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg gav ikke grøt i går, men ga henne litt som jeg hadde pumpet. Jeg ammet 20.30, gav flaske 21.00 og ammet igjen 21.30 så sovnet hun etter litt byssing og kosing. Men hun gråt så å si hver gang vi la henne i senga eller la henne ned på armen. Hun VIL ikke sove!! Hun våknet igjen 23.00 og måtte ha litt mer kos. Tror hun drakk to munnfuller fra brystet før hun sovnet igjen. Og så sov hun til 06.15, fikk mat og sov til 07.45. Så endelig sov hun hele natten igjen!! I dag gav jeg flaske som jeg hadde pumpet. Lot henne få vere oppe i stuen med oss til hun ble skikkelig trøtt, for jeg orker ikke mer av den griningen. Men det er helt utrolig altså!! Den lille jenta mi på 3,5 mnd vet så godt hva soverommet betyr! Med en gang vi kom innefor døren i kveld, før vi la henne i sengen startet hun å hylgriner. Vil ikke legge seg denne jenta! Men hun var så mett og god i dag at hun sovnet ganske fort! Så istedenfor grining 20.30 til 21.30, så hadde vi henne i stuen og koste med henne og det ble ikke senere natt av den grunn. Sovnet halv 10 i kveld også. Hun trenger nok mer selskap og kos enn det vi har gitt henne tidligere. Får bare bli litt sen natt på denne småttisen! Hadde håpt å få henne til å legge seg i 8 tiden snart, men det kommer vel det også! Så kjekt at du tenkte på meg! Setter pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå