Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hun har reist vekk på 2 overnattinger og plassert datteren (min sambo er faren) hos to heeelt ukjente personer! For Sambo ringte nettopp. Må gå fra jobben for å hente en gråtende datter. Alt dette fordi mor vil at datteren skal være minst mulig hos faren!!!!!! Er helt i sjokk her jeg sitter!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Dette må dere jo ta opp med henne når hun kommer tilbake. For det er på grensen til omsorgssvikt. Å plassere barn hos fremmede når de kan være hos far er jo totalt uten tanke på barnet. Slikt skal kun gjøres når det er krise, og bare, bare da!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Mor er forresten lite samarbeidsvillig... så det er en løsning vi kan glemme. har forsøkt tusen ganger før
min tur snart? Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde helt klart pratet m moren igjen,og sagt at blir det ikke forandring så går dere videre m saken,dette er helt uakseptabelt og fryktelig egoistisk-psyk person spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå