SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 ...mer eller mindre konstant dagen lang; hører dere seriøst bare på det? Begynner bli smådesperat for er det noe jeg ikke takler så er det å høre på det gnålet der. Men uansett hva jeg gjør for henne så hjelper det jo ikke i det hele tatt! Det er en sånn harkende ulende høy sutrelyd som bare irriterer hjernen min noe helt ekstremt, og til og med storesøstra holder på å gå fra forstanden her tror jeg. Hun kjefter og smeller. Vi prøver å trøste, flytte på henne, leke med henne, prate med henne, all mulig form for avledning, men det fortsetter og fortsetter... til og med når hun spiser, og våkner innimellom og sover dårlig når jeg endelig klarer å legge henne. Spurt før hva det kan være og da sier alle tenner eller utviklingsfrustrasjon, og at det går over etter et par uker (?!?!?!), men hører dere bare på det da, eller???
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Min er også sånn for tiden (er 6 mnd i morgen) Blir gaaaal!!! Prøver å tilby alt mulig av lek, kos, mat etc etc, men ingenting hjelper mer enn noen minutter. Er nok tenner her... Er ikke noe annet å gjøre enn å høre på det :-/
SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 ok... jeg blir helt sprø altså... har storesøstra her hjemme også som sliter med å få den oppmerksomheten hun trenger. og skulle ut og leke, men det tør jeg nesten ikke. den lille ligger jo å hyler så det høres ut som hun mishandles og høres jo ikke ut som jeg prøver å gjøre noe for henne heller siden hun bare fortsetter samme hva... er mest sannsynlig tenner her også...
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Ja, samme her. Syns synd på storebror... Min yngste har en utrolig kraftig stemme så vi hører hverandre knapt over gnålet :-/ Håper det går fort over!
frøkenfryd:) Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 min også har vert sånn i flere mnd. han er 9mnd nå. trodde jeg skulle bli gal , men det har komt seg litt de siste ukene. men det er grusomt når det står på. du får bare trøste deg med at det er en periode og at det går over
SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Treffende nick om dagen da ;P Begge her har kraftig stemme da, så høres vilt ut her når storesøster kjefter og smeller og skriker til henne i tillegg... Husker plutselig brått at det ikke var så idyll med baby... ;OP Gleder meg til hun er litt større og får skrive opp dette så det ikke blir flere små he,he
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 ja, det passer alt for godt nå... Er heldigvis ikke alene med de om dagene siden samboeren min har ferie, men skal snart på "ferie" til svigers og kan ikke si jeg gleder meg til å ha med den sutregutten. På en måte godt å høre det er flere i samme båt. Jeg syns alle andre sine unger bare ligger rolig og smiler søtt... Han her skal bar ebæres rundt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå