Gjest irismor Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk Anlej for at du er den du er. Tusen takk for at jeg kan tømme ut all gruff og gru over skyting og I Tusen takk for at du lytter til meg selv om jeg kjeder meg *smiler* Tusen takk for at du stiller opp Tusen takk for masse fin kvalitets skravling på telefon *ler* Tusen takk for at du bryr deg om meg Tusen takk for at du hører på all syting Tusen takk for at du er den du er Men nå kommer jeg snart til Drammen igjen. Stor klem fra meg og en bananklem fra Pernille.
anlej Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 åå, blir litt rørt her jeg sitter og leser jeg. Det var koselig å lese her jeg sitter og savner gubben... Og kan bare si tusen takk tilbake!! Kom når du vil til Drammen vettu :-) Stor klem tilbake fra meg, og en klem til Pernille og deg fra Emil Mathias
Gjest irismor Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Stemmer det han har reist på jobb igjen. Skjønner ikke hvordan du klarer det. Blir gretten bare Ingar skal være borte 5 dager. Men men nå har han fått skutt som han ønsker og deltatt på NM-felt. Så nå er det min tur til å få ønskene mine. Så da blir det Drammenstur bare tiden strekker til, og det må den =)) Neste helg skal vi til søstra hans og da må vi kjøre gjennom Drammen så da blir det kanskje mulighet til en liten avstikker. Du vet jeg hater familiedrama og store bursdager.
anlej Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Han dro på tirsdag, og kommer ikke hjem før i august.. Blir lange uker. Men nå prøver han å få jobb på land :-) Bare å si ifra når du er i nærheten det. Er stort sett hjemme vi, men skal en liten tur på hytta til mamma og pappa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå