Gå til innhold

Juliet og Lilletrollet-tråden ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget en tråd for oss jeg, så kan vi holde hverandre oppdatert! ;o)

Piplet vannet ditt eller kom det som en foss? Mitt bare rant ut i strie strømmer.. Ekkelt å reise seg, for da kommer det rennende en god porsjon. Jeg har endel kynnere, men jeg tror ikke jeg har rier enda... Sukk... Håper det setter igang snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en time siden...? Så da tenker jeg dere er i gang...! Lykke til begge to!

klem fra en rugende vaggende ventende

Skrevet

Hehe - nei, ikke hos meg, men kanskje hos Juliet. Hun sa at hun forlot PCen for en time siden, for da begynte riene. Ser henne kanskje på Ullevål, om mine rier også har tenkt å starte snart! Skal uansett på kontroll kl 14...

Litt sprøtt å ønske seg vondter, men akkurat nå går jeg bare og venter på rier og få det overstått. Fostervannet renner så fælt, så jeg får ikke gjort så mye annet enn å gå rundt i huset...

Skrevet

Hei! Forstår deg godt! En venninne av meg hadde vannavgang halvannet døgn før det virkelig braket løs, hun og pappaen ruslet litt rundt etter kontrollen på Ullevål, gikk på kafé og prøvde å kose seg mens de ventet. Håper du slipper å vente så lenge! Hvis det drøyer og du er lei av å ligge og slappe av, og har "tena" som passer i fleng, så er det jo så fint å tusle mellom Ullevål og Sagene, mange hyggelige kafeer der... Gullerotkaka på Sagene samfunnshus, har du smakt den...? Får kynnere bare jeg tenker på det... hehe

Trøster og venter med deg i spenning!

Skrevet

Takk for det dahlm! ;o)

Mamma hadde ingen smerter under åpningsfasen - kanskje jeg er lik henne? Det kommer litt blod nå... Hm...

Skrevet

Så spennende da, håper du er like heldig!!!

Skrevet

Legger meg og hviler litt nå...

Skal holde deg oppdatert om hva som skjer! ;o)

Skrevet

...hvis du nå ikke får andre ting å tenke på en henge her, i motsetning til visse andre... hehe... GOD HVIL!

Skrevet

Hei dahlm, var til kontroll kl 14, de sjekket ikke åpning siden vannet hadde gått (redd for infeksjon). Har vært ute og spist og en tur hos svigers, men ingen store forandringer enda... Har vonde rier innimellom, men ikke helt regelmessig... Blir satt igang i morgen kl 9 om jeg ikke får rier før.... Så da blir det sannsynligvis fredag den 13. barn på oss. :-/

Skrevet

Tenkte på deg her i stad, lurte på om jeg kom til å finne deg her inne nå... Ja, da ligner det litt på oppstarten til fødselen til venninnen min, da... Håper du greier å hvile godt og sove i natt, og så ønsker jeg deg verdens fineste 13. juli!!! Du har termin bare 3 dager før meg, så jeg håper nok litt på smitteeffekt her... Lykke til og klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...