Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg anstrengt meg lenge for ikke å vagge - av direkte frykt for å irritere på meg noen

Men sånn drøye 6 uker før.. er det lov til å vagge aldri så litt da eller... det lindrer nemlig litt når jeg går?

 

Kan jeg i samme slengen få lov til å være kjempegravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.... du har min tillatelse. værsågod, bare vagg og vær så gravid du bare vil. ; )

Skrevet

jeg har forresten vagget siden uke 15. men det var på grunn av bekkenet da. klarte ikke gå på noe annen måte

Skrevet

versegod ;) tenkte du på den anonym her en dag? for en tulling..

 

vagg i vei :) er deiligt..

Skrevet

ja vær så snill å gjør det :o) så er vi ihvertfall 2 som gjør det! hehe! jeg går som en pingvin, og alikevel har jeg kjempevondt i bekkenet, føler meg veeeldig gravid, og noen ganger klager jeg til og med til samboer når jeg ikke føler meg i form.... hihi! har 6 dager igjen til termin, så jeg får bare irritere de som klager over sånt, slippe skikkelig løs nå :P

Skrevet

Vagg i vei!!

 

Det gjør eg... enkelte dager kan det vel ikke kalles vagging engang..

Har kraftige bekkenproblemer, så noe modell-gange er det lite av her!!

 

Har fått noen kommentarer som.. "ja, ser du går sånn gravid nå ja.."

Ja, prøv bekkenet mitt dere så skjønner dere litt mer før dere slenger ut slike "teite" kommentarer...

 

SÅ vær så gravid du kan!! Og vagg!! "bare" 6 ukerigjen,... heldig du!

Eg har 10..

 

En vaggende klem herfra!!

Skrevet

Du har min fulle tilatelse for da er vi flere....jeg har også prøvd i det lengste å gå normalt, men bekkenet gjør så sabla vondt at jeg bruker noen meter på å "gå" meg til. Men vagging blir det uansett...synes vi har lov til det nå....kun tre uker igjen nå...puh skal bli deilig å få igjen kroppen sin gitt ;-)

Skrevet

lengter m spire.. tør du tom klage til sambo.. du er noe av det modigste altså

 

hehe

 

takk for vaggetillatelse - nu skal der vaggast

Skrevet

 

 

 

 

Hahahahahhahaah:) Give gas!!!!!!!!

 

 

 

Vagg i vei:):)

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Jah!

 

Og vår jeg lov til å be verden om å stoppe opp og ta over nå? Jeg er så sinnsykt bortreist kanon søvnig trøtt. Kommende Storebror dro meg opp halv sjutida, og siden sambo skulle på EUkontroll med bilen, måtte jeg bare henge med på karusellen til han kom tilbake. Etter det har jeg sovet som en stein på sofaen, mens de har spilt plater og herjet rundt meg, og jeg har ikke merket NOE. Nå har jeg akurat klart å kreke meg opp i vertiklalen og

 

VAGGET

 

(sa noen "vaglet..?") meg opp på denne stolen og henger som en sokk over tastaturet. Dette ser jeg for meg blir dagen sin...

Skrevet

Fabel_Aktiv : javisst, klaget over at jeg ikke var helt i form, og hadde vondt, men bare når jeg er sikker på at ingen andre hører oss da :o)

graviditet er jo faktisk ikke en sykdom, hihihihihi! :P

Skrevet

Vagg i vei, vennen!!! Gjerne med hånda bak på ryggen! Bare vær så supergravid du orker, og hvis noen klager så kan du sladre til meg. Skal denge dem litt for deg, jeg! :-D

Skrevet

Jeg har vagget leeenge allerede. Klarte til og med å få med meg jentene på jobben... det var en av jentene som plutselig sto og svaiet når hun pratet med meg... hi,hi. Hun var ikke klar over det selv.

Nå om dagen er jeg 100% sykemelt og dagene fortoner seg omtrent slik: vi står opp alle sammen og kler på og spiser frokost sammen. Så drar mannen min og snuppa i barnehagen (han jobber i bhg). Jeg bruker vel en liten time på å sysle litt med rydding og sånt for så å sette meg på sofaen med datan. Kanskje litt skole jobbing til jeg er så trøtt at jeg sovner. Deilige dager!

Jeg sa til mannen min at det hadde vært veldig deilig om jeg bare kunne "hekte av magen" for en liten times tid for så å sette den på igjen....

 

Vagg i vei jenter!!

Skrevet

Til og med hånda bak på ryggen er tillatt i dag.. Jøsses!

 

Kanskje jeg tilogmed skulle mote meg til å klage litt over vondte til sambo i kveld..samt offe meg mens jeg snur meg i senga

 

ja i dag skal jeg være TØFF

 

damer - dere har motet meg opp.. i dag vagger, klager og offer jeg meg... reine kinderegget (3 ting på en gang)

Skrevet

Har fått denne kommentaren til vaggingen min: "Tror du noen gang at du kommer til å kunne gå normalt igjen?"! ER det mulig...

Skrevet

Det ER lov, viktig å gå som man vil - er jo bare for en periode.

 

Ellers har jeg et TIPS.. Jeg fikk noe bekkensmerter helt i begynnelsen av svangerskapet, et låst bakre bekkenledd som jeg har slitt med tidligere også, mens det andre har vært litt for løst. Siden jeg er fysioterapeut, som mannen min, bestemte vi oss for litt intensiv trening. Nå er jeg fremdeles i 100% jobb, så jeg har vært HELDIG. Men tipset.. Det som har funket aller best er magedans!! Begynte på det i i 5. måned, og det var bare perfekt! Nå begynner jeg hver dag med å løse rolig opp i bekkenet, rompa fra side til side og sirkler. Kan også gjøres lent inntil noe med overkroppen. Prøver å tenke på det når jeg går også, at siden på hoftene ikke bare skal frem, men også til siden. Altså vagger jeg ikke bare, men vrikker ekstra på rumpa også :):)

Skrevet

Vagg i vei..... det gjør jeg.....og ingen tør nekte meg =)

 

Veit det lindrer når du går...det å vagge....men prøv likevel å gå så naturlig som mulig....for det er bedre for deg.....tror jeg.....er iallefalld det for meg!!!!

 

Tror jeg har fått sovesyke i dag.....er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trøtt!!!

 

Orker snart ikke sitte her lengre en gang.....og da er jeg trøtt =))

 

Ha en fin dag alle sammen.....og la oss ha en skikkelig kjempegravid dag.....kan starte en ny dag....den offisielle kjempgravidvaggesytedagen =)

Skrevet

Hvis du får lov, så får kanskje jeg også lov? Jeg har jo termin to dager før deg, og skal ta KS 12 dager før det igjen, så skal jeg rekke over vagginga, så må jeg vel starte snart? Og jeg VIL vagge og være superkjempegravid bare bittelitt før ungen kommer!!

Skrevet

Siden jeg ber om lov så får jeg vel gi lov også da (selv om det gjør litt vondt å være grei)

 

Quack

Skrevet

Ja, det å være grei er jammen ikke lett, du!

Men takk skal du ha!! :-))

Så får vi vagge rundt da:) Jeg vagger med museskritt, kjempeartig å se på antar jeg der jeg halser avgårde tre meter bak min kjære som selvfølgelig IKKE vagger med museskritt....

 

Skrevet

Åh min kjære går alltid en halv by foran meg.. jeg snegler etter.. hvis han leier meg så er det mer som han drar i meg..

 

syns litt synd på han men det sier jeg ikke høyt!!

Skrevet

må lel itt... hadde vært tøft om vi tok en by tur sammen å vagget i vei...

skikkelig gåsegjeng ;o)

 

vagging må faktisk til.. syntes det er fint jeg ;)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har vagga siden Februar eller noe sånt jeg ;)

Men har prøvd å bøye knærne når jeg går får det ser litt mer normalt ut hi hi

Nå har jeg bare 5 uker igjen og nå forlanger jeg ikke bare å få lov til å vagge, men nå kan folk få lov til å åpne døren for meg, hjelpe å bære, sette frem den beste stolen osv osv ... hi hi

Skrevet

jeg har ikke sjangs til å bevege meg uten å vagge.. er sjarmen ved å være gravid det:):):) så her kan hvem som vil få lov til å både vagge OG være kjempe gravide.. dem som ikke lar oss få lov til det har mest sannsynlig aldri vært gravid og veit ikke hvordan dette er. *vagger ut på kjøkkenet for å hente meg en sjokolade*

Skrevet

Og så må du for all del ikke lure på noe om bringebærblad, slimpropp, kjerringråd eller noe! Det er strengt forbudt her inne! (ja særlig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...