3b@rnsmor-30* Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 skal tett igjen husene til karius og baktus... de er visst bittesmå, men det er første gangen jeg skal borre i hele mitt liv... gruer meg....
Tre små & mammaen Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Det skal nok gå så bra:-) Et tips er¨å studere tennene til tannlegen mens han brorer. Tankene kommer iallfall bort fra deg, sier venninen min:p Lykke til:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 hehe.. nå er jeg ferdig! og ett hus mindre i munnen! gikk veldig greit, tannlegen er ei venninde av meg, så hun var veldig så forsiktig og forklarte nøye!!! Hun vet jeg gruer meg til sånt.
* 5 om dagen * Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 heldiggrisen...tenk å ha en venninde som er tannlege.... synes de er så skummle alle sammen jeg...*grøss* er en lettelse når en er ferdig ja....
Bellanotte Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Ja stakkars deg. Jeg gruer meg også, men jeg skal trekke visdomstanna mi til mandagen. Da snakker vi om vondt da. AUUUUUU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå