emmi mi Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 jenta mi har värt plaget med kolikk siden 2 ukers alderen hun har värt fin i en uke nå men nå er hun blitt 10 uker og det har kommet for fult igjen. stemmer det at det når en topp rundt denne alderen för det blir bedre? hvor lenge vil hun ha det slik för hun blir bra? noen med erfaring?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 mitt beste råd er å bestille dere en time med akupunktur hjalp oss med en gang
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 har hørt at de fleste får det fra ca 4 uker og at det er på topp ved 6 uker og gir seg når de er ca 3 mnd.. jeg har flere i familien min som har hatt kolikkbarn, og de har veldig gode erfaringer med kiropraktor. så anbefaler deg å prøve det! tanteungen min trang bare 2 behandlinger så var han helt bra. sønnen til kusina mi fikk 4 behandliger i løpet av 2 uker og ble helt bra.!!!
smakk Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Vesla mi hadde det for fullt til hun var 13-14 uker, så ble det gradvis bedre. Var nok ikke helt bra før hun var rundt 18 uker gammel. Jeg ga henne forresten fennikel te, det hjalp litt. Ga også til tider minifom, men det anbefales visst ikke lenger.
Wopi Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Prøv kiropraktor. Det hjelper visst mange. Kjøp også "miniform" på apoteket, bland med melka. Gå innom helsestasjon og snakk med de der angående kolikk og hvordan det utarter seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå