selfangerkjerringa Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Er det virkelig bare jeg som syns at piczo ser ut som skikkelig halvdårlige hjemmesider fra 90-tallet?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Det kommer jo an på hvordan dem er blitt laget det. Sett mye bra og mye dårlig. Akkurat nå ligger vel min side som dårlig, ikke gjort noe der på all evighet :/ www.nemin.piczo.com
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Er enig med deg. Ville aldri hatt en sånn side. Da betaler jeg heller litt for å ha en siden uten masse reklame og *blink-blink*
SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 synes det kommer veldig an på designet man lager på den ;0) mange stygge, noen skikkelig knallfine. Min er vel sånn middels... Har ikke tid til å drive så mye med den, og den er kun for at nærmeste familie og venner som vi ikke treffer så ofte vi vil skal kunne følge med. Blir nesten som en dagbok i bilder, og så lenge de setter pris på den er det samme for meg
FrøkenSprøken Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Jeg synes også de fleste er skikkelig stygge. Har enda ikke sett en fin en, men det finnes nok noen fine også... Synes faktisk at det er litt harry. *Kremt* (Ikke drep meg nå da, dere som har slike sider) Da er det bedre med space eller blogg, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå