Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 jeg er en som ikke avfyrer en promp når jeg har besøk. Derimot så har jeg lagt merke til at når jeg har vært på besøk så har to personer (jenter) prompet høylytt og ledd etterpå. H mulig jeg er rar, men jeg synes ikke det sømmer seg! Hva med dere?
vinter1988 Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 promping, raping og andre kroppslyder sømmer seg ikke når en er i selskap
snurkle Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har en svigerfar og en svoger som ikke går av veien for å avfyre en real stinkers ved matbordet til og med! Har gått fra bordet flere ganger pga dette, men det har ingen effekt. De sitter bare der i drittlukta, ler og spiser videre. Jentene i familien bare ler, rister på hodet, for "gutter er gutter" visstnok. Jeg er ikke av den "fisefine" typen, men jeg stopper ved diskret raping i selskap. Jeg er hvertfall lite interessert i å sitte innsvøpt i andres tarmgasser når jeg spiser.
Anne-B. Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Spørs nå hvem en har besøk av, syns jeg. Promping ved matbordet er ikke tillatt hjemme hos oss i alle fall, besøk eller ei, Syns det er ufint og grisete. Det er jo bare to sider av samme sak, men er like fullt ekkelt uansett.
Liljefjes Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Tanta mi promper noen ganger, men da er det morsomt. For plutselig sier hun "hysj" også fiser hun!!! Selv når nye folk er der. Også sier vi ææææsj, tante da! Og da ler hun rått! Hun er veldig fisefin til vanlig - hehe. Men her om dagen var jeg på besøk hos min svoger, og da feis en av tre mulige en stille (homo)fis - DET er flaut det! Å late som ingenting mens det stinker, og ikke vite hvem det er som har sluppet seg!
ALIICE Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Godt å prompe ja, hvorfor ha et så anstrengt forhold til det? Det er jo like naturlig som å føde! Personlig synes jeg fødsel er mer motbydelig enn å prompe..
Piri Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Å fjerte ved matbordet er ekkelt og lite veloppdragent. Men å slippe en real kanon i lystig lag er morsomt - spesielt hvis noen synes det ikke er på sin plass. he he Hysj - vær stille! Hør min rompe spille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå