Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 jaaaaaaaaaaaaaa vaska mi:) hei på du der:) Alt vel=)?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 jau...kan ikke klage..eller..jo..jeg kan det..for har jaggu grunn..men..jeg gidder ikke;) der a?
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har det bra jeg;P akkurat som deg.. gidder ikke klage... har ikke noe grunn til det da, men kunne jo vært gøy
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 man har alltid en grunn for å klage..men gidd det a lissom... eller.jo nå skal jeg klage...DET REGNER..JEG VIL HA SOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sånn..det var deilig det:D
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 JAAAAAAAAAAAAA SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå