bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 i natt, en liten stund etter at jeg og sambo hadde hatt sex, fikk jeg så syyykt vondt. samme sted som ved kynnere/maserier. nederst i magen og i ryggen. bare at det var minst 10 ganger så vondt. klarte ikke å bevege meg. første gangen varte det i noen min før det ga seg, andre gangen varte det i ca ett minutt. men så stoppet det opp. kan det ha vært rier som plutselig ga seg?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Vil tro det var veldig kraftig kynnere... de er sinnsykt vode etter sex her i huset også. Men er jo ikke umulig at det var noen tidlige rier heller.. kan jo ikke utelukke det. Rier kjenner man ofte i ryggen også... men er mange som bare har riene i magen også så vannskelig å vite. Men ettersom det ga seg vil jeg tro det var kraftige kynnere.. og det er jo kjempe bra da... da trenes livmora mer og vi modnes mer.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 ok, får håpe det bare var kraftige kynnere da. men da skal jeg ihvertfall ikke ha mer sex før fødselen. for det var så syyykt vondt. hadde tenkt å gå i dusjen og se om jeg kunne dusje det bort. men klarte rett og slett ikke bevege meg fordi at det var så¨vondt
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 uff da... ja så ille har det ikke vært her da,men... skjer det igjen så ring føden å spørr... de har garantert fått spørsmålet før og kan svaret;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 ok. forrige gang jeg ringte føden (uke 34) fikk jeg bare beskjed om at jeg var kommet så langt at de ikke ville stoppe fødselen om den startet. så det var ikke vits i å ringe igjen før fødselen virkelig startet. og nå stoppet jo dette opp. får prøve å ha sex i dag også og se om det samme skjer igjen.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 jepp.. ikke umulig at du er moden og at sexen har fremgang for fødselen.. hehe...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 godt mulig. slimproppen har jo gått. og har gått med daglige mensmurringer i en uke nå. er mange som sier at da er det modning på gang. men men... skal til jordmor i morgen. får høre hva hun sier. kanskje hun kan ta en sjekk oppi der
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 jepp får tro hun tar en sjekk... er ofte at det påvirker saker og ting... min jordmor ville ikke sjekke meg da... :(men like greit jeg går gjerne et par uker til,men helst ikke mer snart.. har så sinnsykt vondt i selve "høna"
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2007 tror ikke hun bryr seg så mye om hun påvirker saker og ting. hun har sagt at når jeg blir lei er det bare til å sette i gang å ha sex eller prøve andre kjerringråd. men er jo ikke sikkert hun vil gjøre noe i morgen uansett. sambo skal være med og vi skal prate litt om fødsel og sånt. så forresten at det er nymåne på lørdag. kanskje jeg føder da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå