Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med olje nedentil for å bli myk og tøyelig til fødselen. Det er bare en bitteliten ting jeg lurer på: HVORDAN I HULESTE NÅR DERE FRAM???

Altså, jeg har prøvd dette med varierende hell. Jeg har satt meg på toalettet etter å ha dusjet, og prøvd å nå fram til "systemet". Det gikk ikke så bra. For det første så nådde jeg ikke helt fram, så enten er magen for stor, eller så har armene mine krympet. Så jeg tenkte at jeg måtte angripe fra en annen vinkel... Fra siden! Da holdt jeg på å falle ned fra dassen pga balansesvikt.

Så jeg gikk inn på soverommet, og tenkte at hvis jeg la meg ned, da måtte det vel funke!? NEIDA! Jeg har prøvd forfra, bakfra, fra høyre, fra venstre, ovenifra og underifra. Omtrent. Altså, jeg rekker jo fram til det utenpå, men ikke søren om jeg har sjans til å nå frem til det inni der!

Jeg kunne sikkert satt meg på huk eller noe, men da kommer jeg vel til å stoppe all blodtilførsel til bena, og jeg har hørt at det kan være litt nifst...

Hvordan får dere det til? Er det bare jeg som er så tett i pappen at jeg ikke vet hvordan jeg skal omgås min egen kropp, eller? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd - men humrer litt her ja.. hehe, bra skrevet!!

Har skjønt det slik at det hjelper å ha en sambo, mann el.lign liggende klar til sånne formål :)

Skrevet

For meg blir det det samme som aa toerke seg i baken, bare at man strekker seg lengre bakover for aa naa frem til det rette omraadet selvfolgelig, og toeyer fra den vinkelen. Har ikke vaert noe problem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...