Gå til innhold

da var vi alene igjen da...:((( (syte syte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo reiste idag tidlig..

snufs snufs..

det er såååå stusselig å være her alene,får ikke hjelp til noe liksom..

er så godt å ha sambo her,bare når han tar en bleie eller mater han så er det godt for meg..og han hjelper meg MYE..

men nå må jeg gjøre alt selv igjen..

vet jeg er heldig som i det hele tatt har sambo og skal vel ikke klage,og jeg vet det er maaange alenemødre der ute som har det mye verre enn meg,men jeg klage litt for det...

savner sambo allerede..

han kommer igjen om en uke..jobber i en annen kommune..

marcus er blitt syk i tillegg,stakkars..

hoster og snufser,og sov til halv 10 idag!!!!!!!!!!!

ble helt sjokka..

vil ha sambo hjem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkars... Men trøst deg med at det bare er for en uke da :) Jeg kommer til å sitte i samme situasjon som deg om noen mnd, samboeren min jobber på sjøen. Er vant til å ha han rundt meg hele tiden siden han har studert to år nå og bodd hjemme hos meg, men nå er han ferdig med det og har begynt i jobb. Første turen hans ute nå og han kommer ikke hjem før 26. juli. Takk gud for telefonen! Hehe, har pratet med han 30-45 minutter hver kveld til nå... Lykke til :)

Skrevet

huff ja det er virkelig ikke noe moro..

som du sier mammakine er det jo bare for en uke,men det er så stusselig liksom..

blæ...

Skrevet

Ja jeg vet, det er stusselig uansett hvor lenge det er for. Men kan ikke si jeg vet hvordan det er når dere har fått barn også, her ligger han jo godt innpakket ennå en stund :) Men ha noe å heng fingrene i hele tiden og godt selskap får tiden til å gå raskere :)

Skrevet

kose og klemme på kinemor:-)))))) Du kan jo komme til meg i dag.. er meg og to til som skal ha harry potter dag;-)) skal se alle filmene som er på dvd, så vi er klare til kino med film nr5;.))

Skrevet

sender en klem til deg. ikke kjekt når samboeren er borte. kanskje det hjelper litt å høre at min sambo er borte 5 uker i slengen. da virker 1 uke som ingenting i forhold.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........

fy faen doffine..

du beskrev nettopp drømmekvelden min..

*gråte*

vil også se harry potteren på kino,har alle bøkene+ alle filmene..

griner meg ihjel nå asså..

Skrevet

bobobaby:

nei jeg er egentlig heldig siden han ikke er borte lenger..

jeg syns så utrolig synd ¨på dere som har han borte så lenge..

det er jo kjempe fælt..

jeg hadde ikke klart å stå opp om morgenen jeg tror jeg..

ja jeg er avhengig av sambo..

heh..

ps:

hvorfor kaller du deg bobobaby?

vil gjerne høre historien bak det nicket ;)

klem til deg!!

Skrevet

he he... hvorfor jeg kaller meg det? det er en lang og gammel historie. he he.. det begynte med at en venninne hadde en e-mail som var bobodud. for sikkert 8 år siden minst.men det navnet festet seg hos meg. så skulle jeg i senere tid ha et nick et sted men alt jeg kom med var jo opptatt. da prøvde jeg med bobobaby. det gikk gjennom. og siden har jeg brukt det alle steder jeg skal ha nick, da det går rett igjennom hver gang. slipper å få opp at nei dette nicket er opptatt, 10 ganger før jeg finner noe jeg kan bruke.

Skrevet

går sikkert bra, er hjemme alene for 3 uke jeg nå, han kommer hjem på lørdagen å da blir han hjemme, men han har vært borte vær uke siden april å vi har bare hatt helgene sammen. så det skal bli godt å få han hjemme for godt (forhåpentligvis).

det er skikkelig slitsomt å være hjemme helt aleine høygravid å ha ei datter på 3 som er høyt å lavt hele dagen.

men hold ut, du klarer det, bare prøv å finn på noe så dagene går:)det er viktig, ellers så blir du bare sittendes å se på klokken, tro meg, teller vært minutt:):)

føler med deg:()

Skrevet

ei lita prinsesse:

ja jeg vet...

jeg teller dagene og minuttene allerede..

det er så slitsomt..

har ikke så mye å finne på her heller,utenom å styre å stelle i leiligheten og få besøk av mamma....:(

Skrevet

det jeg synes er mest slitsomt når du ikke finner på noe er at du i tilegg forventer at sambo skal komme hjem på fredag, en hel uke, så kommer torsdag å han ringer og sier det ikke blir før lørdagen, den er så kjip, har gledet deg så lenge også må du holde ut en dag til. "fikk tlf i sted" forbanna jobb:)

å hva kan man finne på inni i leiligheten når man må være hjemme hele dagen å klokken er bare halv ett er ikke middag nær engang, hihi.

Skrevet

jaaaa.du har så forbanna rett!!!!

eller sånn som det er her da,jeg venter og venter og venter...så kommer kvelden han skal komme hjem...jeg sender en melding rundt halv 8...han ska komme hjem 9..

nei da måtte han vaske ned kjøkkenet osv,så jeg må vente til 11..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

ehhehe...:P

litt annerledes enn en dag men alikevel irriterende..:P

ja,det er leeeeeeeenge til middag,hva skal man gjøre da+?

vente på besøk fra mamma ???

høydepunktet på dagen..

og kommer hun ikke så gråter man tårer så det holder..

tragisk..

Skrevet

ja ikke sant!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

å hater det, uannsett om det er bare snakk om to timer eller tre så blir jeg så sint inne i meg, å bare lyst å ringe og kjefte på han så det holder, hihi...

hihi, jeg gråter mine modige tårer jeg å når noen som du venter etterlengtet på som skal komme også kan de ikke komme, da blir jeg så lei meg å føler meg sååååååååååååå ensom etterpå:(

å da hater jeg sambo enda mer enn noen gang, går fort over da, hihi

Skrevet

HAHA ja ;)))))

uansett hvem som kommer,om det så bare er postmannen som kommer med post,så blir man så skuffa når de ikke kommer at det er helt rart!!!!

HHAHA...

jeg har et tragisk kjedelig liv når sambo ikke er hjemme,det er helt sant!!!

Skrevet

postmannen er en stor ting i min værdag ja, for da får jeg jo bruke to minutter av mitt ikke så innholdsrikt liv til og gå ut å hente posten, å bruke kanksje fem minutter til og gå igjennom den, HAHA, ler meg ihjel..

Skrevet

du må ikke glemme tiden det tar å gå i dunken å kaste reklamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

har tenkt på en ting..koffor ikkje flytte til den kommunen han jobber??hadde det ikkje vært bedre da?

Skrevet

nei det vil jeg ikke,dessuten er han ferdi der i september..

Skrevet

å ja...ikkje så alt for lenge igjen da :-) :-) bare et par mnd :-) men skjønner deg veldig godt..at du savner typen å sånn...

Skrevet

ja det er så forbanna ensomt her uten han..

også er det så godt å ha hjelp av han når han er hjemme..slippe å gjøre alt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...