Holly❄️ Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Føler virkelig med han... håper det går smertefritt!! Han har litt tannlegeskrekk, men ikke på langt nær så ille som det jeg har.... Huff, tannleger er skumle;)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Det går nok helt bra skal du se.. Jeg har begynt på en rotfylling her, og med bedøvelse kjente jeg ingenting.. Helt sant. Gjør ikke noe vondt i det hele tatt så lenge man har bedøvelse! :-)
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 ikke noe vondt- tar bare litt tid og gjør veldig vondt for lommeboka. Det skal legges til at jeg har tannlegeskrekk og etter nr to nå måtte jeg borre i 9 tenner og trekke to visdomstenner.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Det er verre å gå å grue seg enn å gjøre det syns jeg. Er akkurat ferdig med min første rotfylling, og det gikk jo greit. De pøser på med bedøvelse, så man kjenner ikke så mye. Etter all spying og dårlig tannpuss (verste jeg visste akk da...) under sv.sk så måtte jeg rotfylle 1 tann, bytte 2 plomber som hadde falt ut og borre 3 tenner. 11000 kr!!!! Fytti gr....... Dyrt asså!
sjokolademams Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Har alltid hatt tannlegeskrekk, men etter en rotfylling gikk det nesten over. Det var ikke vondt, hadde masse bedøvelse, og det eneste som var pyton var å gape såpass lenge. Ellers var alt ok. I tillegg var det tusen ganger bedre enn den grusomme tannverken som jeg hadde hatt på forhånd. Men lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå