Mockanin Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Eldstemann har bursdag og har ønsket seg en sjokoladekake, bløtekake er ikke aktuellt. Han vil da ha en rund sjokoladekake selvsagt med sjokoladekrem. Tenkte jeg skulle kjøpe sjokoladebunn, men så var det kremen da. Er mange år siden sist jeg lagde sjokoladekrem, men mener jeg lagde en type smørkrem eller noe lignende. Hva er i alle fall godt som fyll i en sånn kake? Sønnen min mener jeg kan kjøpe en stor boks nugatti og smøre på han.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 ikke nugatti! smakt det på kake før, ikke mye godt!!!!! smørkrem funker til alt )
4-søte-små Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 1pl kokesjokolade smeltes ilag med 100g smør. Bland 300g melis og 1 egg, og bland med smør/sjokolade når det er avkjølt. Kjempeenkelt! Jeg er glad i mye fyll i sjokoladekaka, så jeg pleier doble denne da...
Nurse80 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Du får kjøpt god smørekrem, sjokolade frå piano.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå