Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Jeg skal gifte meg om mindre enn 2 mnd, og må nå finne en frisør! Min frisørsalong er ikke ledig så jeg må finne på noe annet. Hva er det viktig å tenke på i forhold til frisør på bryllupsdagen? Er det stor forskjell på hvor gode de er? Noen som vet noe om noen frisører som anbefales eller evt. jeg IKKE bør bruke i Haugesund/ nord Karmøy området? Må man bestille oppsetting som tar 2,5 til 3 timer, kunne det ikke holdt med 1 time (enkel oppsetting?) Burde jeg finne bilder av hvordan jeg kunne tenke meg det, eller la frisøren ta seg ut? Puh...

Håper noen kan hjelpe meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill en prøvetime! Jeg hadde ei venninne som er frisør som ordna mitt hår, men jeg hadde en prøvetime et 1-2 uker på forhånd for å finne ut hvordan jeg ville ha det og hvor lang tid det tok sånn at vi bedre kunne planlegge selve bryllupsdagen. På prøvedagen farga hun også håret mitt.

Skrevet

Og hva bør en enkel oppsetting koste?

Skrevet

Jeg er frisør,og vet at det ikke tar bare 1 time hos frisøren når du skal gifte deg.

Vi bruker alltid sette opp ca 2-3 timer til en brud.

Det koster fort 2000 kr...

Du må huske på at frisøren som regel sminker deg,setter opp håret,og så skal du jo kle på deg kjolen.. Det tart fort litt tid alt dette..

Bestll deg en prøvetime,så ser du om du er fornøyd med frisøren du velger.

Brudepynting koster fort dobbelt så mye som en vanlig oppsetting med sminke...

Du kan evt la være å si du skal gifte deg.. Og sminke og kle deg hjemme,da blir det billigere..

Men den varianten hadde ikke jeg gidda, Altfor mye stress å ordne det selv syns jeg...

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har en person som skal kle meg, som har lært seg hvordan det gjøres, med snøring og det hele. Og sminke meg tror jeg at jeg vil gjøre selv, fordi jeg vil ha det naturlig, og at det skal være "meg"! Jeg vet ikke.. Burde jeg ikke få det billigere da?

Skrevet

Jeg har satt av 1000 kr i budsjettet til frisør til meg selv! Tenkte at det ikke kunne koste mer å bare sette opp håret, skal jo verken klippe eller farge det...!

Skrevet

Hvor lenge pleier en prøvetime å vare, og hva koster den?

Skrevet

Hvor fornøyd var du med frisøren da du giftet deg?

Skrevet

Nå får jeg lyst til å skrive: "Ærlig talt!"

Dette er en spesiell dag og håret er noe av det viktigste på en sånn dag. Du må nok betale for brudepynting uansett hvordan du vrir og vender på det. Syns ikke det er noe å spare inn på.

Viss du har tenkt å sette opp håret uten å si du er brud kan det bli veldig ubehagelig for deg. Kanskje for frisøren og viss hun forstår ting etterhvert. Du kommer nok til å være nervøs denne dagen og du er sikkert sprekkferdig etter å fortelle om dagen. Forferdelig å sitte å tenke over hvert ord du sier for å ikke bli avslørt?

Dessuten regner jeg med at du skal ha diadem/slør. Ingen gjester som har det..... Skal du feste det selv?

Bestill brudepynting med prøvetime så ikke hele dagen blir ødelagt.

Ligger nok på +/- 2000 kr.

Tor vi tar 2500 kr ca men det er inkludert prøvetime.

Lykke til på den store dagen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...