meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Helst noen som har litt orlakirurgisk kompetanse i tifelle jeg må operere ut denne tanna mi også? Nyinnflyttet og trenger hjelp!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 jeg går på rådhusgaten tannklinikk. Kjempe fornøyd.. Kvinnelig tannlege som tar hensyn..
ape Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Killingstad. Han er kjempe flink. Kjenner fler som har blitt kvitt tannlegeskrekken sin av å gå til han.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Tannklinikken ville ikke ha nye voksne kunder og killingstad har ferie fram til 6. august:( Andre tips?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Takk:) skal ringe ham og høre.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Fikk akkurat brev nå om at han skal videreutdanne seg, vet ikke om han tar nye kunder nå!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2007 He he:) er jo litt tragikomisk at alle tannleger som folk anbefaler som gode ikke vil ha meg. he he:) Men min tannlege er jo i Bergen, er litt langt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå