Fru-mamma Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hvor finner dere ok bukser til de? Syns de fleste bukser er så "tøffe". Med det mener jeg at de har masse lommer i sidene, snorer, kjetting etc. Det vi trenger er myke/ gode bukser som kan brukes i barnehagen. Dongeri- og joggebukser har vi. Skulle hatt noen andre også. Takk for hjelpen!
Gjest_1001 Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er så heldig at vi arvet masse klær fra min kusine sin gutt. Kjempepraktiske klær. Mye myke og gode bukser som er fine i barnehage. Har ikke sett så mange i det siste i butikkene. Men sist jeg var i klesbutikk var det mest sommerklær på hyllene... Regner med jeg kommer til å handle mye på polarn o pyret og reflex når barnehagetid nærmer seg. Der har de mye bra ;-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 På Benetton har de jo mye fint:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 ...og seff Polarn der blir det nok brukt litt penger før bhg start her hvertfall:)
Fru-mamma Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Takk for tips! Også fått noen svar på "skravle" som foreslår Name it (Exit).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå