Gå til innhold

tråden som aldri blir borte...hvor mage dager igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

her e det 5.. mens termin idag...sukk...no e i virkelig klar for å ploppe ut denna ungen... (kua på gården som hadde samme "termin" som meg,17 juli,fikk igår...skikkelig urettferdig,men bra da...for da slipp typen å velge hvem han skal være med på fødselen..kua eller meg...hehe,bare tulla)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager OVER termin.

Skrevet

*ler mens jeg ser for meg gubben som ikke kan velge hvem han skal følge;o)*

8 dager her!!!

Skrevet

40 dager, høygravid jeg, da:)

Skrevet

7 dager igjen..... det naermer seg veldig..

Skrevet

23 dager og gleder meg til jeg kan si under tre uker ;-) Hadde forresten trodd du skulle ha født nå pga proppen som gikk. Krysser fingre for deg

Skrevet

Bare 8 dager igjen naa! Legger meg hver kveld med tanken paa at "i natt KAN det skje" i hodet...

Skrevet

5 dager over termin og det føles som om noen kjører over meg med dampveivals.................

Skrevet

10 dager til termin, men vannet gikk i dag, så det spørs om det er så lenge igjen... ;o)

Skrevet

nope sitt her enda i gitt...kan jo gå lenge selv om den har gått..sukk.. liker seg så godt inni her han..jaja han kjæm når han kjæm..hehe..

svigermor meine han vente te imårra...

svigerfar(farfar) e født på fredag den 13.

typen(pappaen) e født på fredag den 13...

så det spørs da...om han vil vente til imårra..hehe...vi får se :-)

Skrevet

9 dager til termin her og 7 til mens termin, er så lei .... kommermeg nesten ikke opp av senga pga isjas smerter i ene beinet og bekkenløsning

Skrevet

16 dager igjen nå.

Begynner å nærme seg sluttten nå da.

Gleder meg så...........

Skrevet

og jeg som trodde jeg hadde kort tid igjen....60 dager her...sukk

Skrevet

Hallå : )

27 dagar idag...Er så glad idag..føler mig i toppform,,annat var det igår..sliten trøtt smerter i heeela kroppen..

Kua ja...he he...kul!!! : )

Skrevet

Altfor mange!!!! Hehe, 20 dager her... Termin 1 august, virker uendelig langt borte. Urk!

Skrevet

Her er det 14 dager igjen, har alt klart nå, så har begynt å vente nå ja...... Har liksom ikke følt meg helt "ready" før nå;-)

Skrevet

7 dager igjen og ganske klar faktisk.. :0) Håper jeg slipper å gå over..

Skrevet

2 dager igjen til ul.termin.Menstermin var for 2 dager siden og jeg er rimelig klar for å se lillegutt nå!!Satser på enda et fredag den 13.barn, storesøster er nemlig det=)

Skrevet

7 dager - klarer jeg snart ikke vente med å hilse på lillegutt lengre..:)

Skrevet

70 dager i igjen...håper tiden går fort nå når samboer snart skal ha ferie og vi skal reise bort...:) gleder meg til vi kommer hjem fra ferie for da er det bare 8 uker igjen til termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...