"husmor"med lille Nora Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 familien min fikk vite det når eg var ca 10 uker på vei. og venner og slikt fikk vite når eg var 13-14 uker på vei.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 familien fikk vite det når jeg var seks uker på vei- da vi var på ferie hjemme venner får vente til det er 12 uker
Pinny og lillegutt Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Det spørs helt hva du/dere ønsker. Mange forteller det så fort testen er positiv, andre venter til "risikoen" er vekk. Så spørs bare når du føler at tiden er inne for å fortelle det. Selv har jeg hatt 4 SA'er, så det å fortelle det til folk var noe jeg ville drøye med lengst mulig. Men på en annen side så ville jeg fortelle det til noen alikevel i tilfelle jeg mistet igjen, slik at jeg hadde noen å støtte meg til. Så foreldrene mine og min søster og 2 nære venninner fikk vite det ganske fort etter testen viste positiv. Mens svigermor fikk vite det etter vi hadde vært hos legen første gangen (Uke 10) (Samboers valg), Bestemor og de uti slekta der fortalte jeg det ikke til før jeg var ca 5mndr på vei.
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Mine besteforeldre fikk vell også vite det i de tider.... 5mnd. Mamma fikk vite når testen ble positiv. Søster da jeg var ca 7-8uker. Resten av familien da jeg var 9 uker. Da måtte jeg til med mammabukser, for magen var stor. Egentlig hadde vi et ønske om å vente. Resten fikk vite det etterhvert fra da av. Sann alt etter når det passet seg slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå