fleXibel Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 siste mld?????????????????????????????????? tell me.. forresten.. hva var probl i går med hu da?? mer mas om fest??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Bare spurte om du hadde lagt ut de du har funnet, så jeg kunne se på dem før du leter videre =) Har du noen av de hvor ho ligger på skinnet? synes de var fine.. =) Ho er supertynn, og skal liksom slanke seg.. Synes ho har blitt tykkere, og vil da bli smalere... (ho er en fyrstikk for å si det sånn)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Åååå.. Var mange fine der jo =)
fleXibel Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Har fler hvor hu ligger på skinnet bare si i fra Bryllupsbildet er ute og slanke seg???...øøøøh... joa.... er liksom ikke noe å slanke vekk på hu.. meg derimot...men hu???? seriøst... hva tenker hu med a
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Ja gud vet.. Ho hadde visst vært sånn før også.. La ho holde på.. Jaja.. Hehe.. Skal kopiere over bilder i kveld, hvis det går bra? Så slipper jeg å slå på datan min nå.. =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Skal dere på glommafestivalen en dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå