Gå til innhold

VANNET GIKK KL 07.00 - PRESIS!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen rier... Tror jeg... Jeg er vant til vonde kynnere. Jeg har regelsmessige kynnere hvert 10. min... Tror jeg... Skal inn på Ullevål til kontroll kl 14 om ingenting endrer seg...

Hvor lang tid kan det ta fra vannet går til rier starter....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så heldig du er...misunnelig no ja :-) :-) lykke til idag da :-) :-)

Skrevet

Veldig individuelt med vann og rier. Jeg hadde babyen ute 1/2t etter at vannet gikk med nr.2, men noen kan gå i dager?

Skrevet

For min egen del ble vannet tatt på sykehuset forrige gang, og da var han ute 4 timer senere. Men venninna mi fødte for to dager siden (nr to hun også) og da gikk vannet kl 9, ullevål kl 11, og kl 12.30 var han født. Tror det er veldig individuelt...uansett masse lykke til ;-)

Skrevet

Takk for det! ;o)

Det er så ekkelt , for vannet bare renner og renner - tar ingen ende....

Får håpe det blir litt fortgang i ting snart... :-/

Noen råd til hvordan jeg kan få igang riene...?

Skrevet

Prøv den berømte massasjen av brystvortene...skal visst stimulere disse hormonene du har som setter i gang sammentrekkningene... Har ikke prøvd selv, bare lest det her inne for litt siden. Ei som hadde gjort det fikk 17 rier på 30 min.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hos meg gikk vannet kl 14:25, 3 timer seinere var jeg på sykehuset for sånn gtc, og da begynte riene (de beltene var så stramme rundt magen!:P), og kl 21:21 var snulla ute!:-)

Lykke til!

Skrevet

Oi så gøy! Tror vi var på bli gravid rundt samme tid. Jeg har termin 19. juli. Artig å se at vi har kommet så langt at babyene våres er ferdige!! Masse lykke til!!!

Skrevet

jeg fikk rier med en gang når vannet gikk.. men ingen effektive rier... gikk hele 12 timer før åpningen begynnte å skje.

Skrevet

Hei Lilletrollet!

Spennende, vannet mitt gikk for 40 min siden - kanskje ses vi på ullevål.. Lykke til!

:-)

Skrevet

Hei Juliet! Så spennende da! Har du fått rier?

Skrevet

Hei AnLin! Masse lykke til!!!! Det blir nok din tur også snart!!!! ;o)

Skrevet

Ikke noe rier, men murringer.. Hadde vært kjekt om de begynnte, men kjenner jeg gruer meg litt... gleder meg mest... dette blir spennende.

Hvordan føler du deg?

Litt småkvalm her..

Skrevet

Masse lykke til!!!

Sååå misunnelig.. samtidig som eg ikke er det.. hehe!!

Godt eg har ca 10 uker på å bli klar på..

Klem!!

Skrevet

Jeg er også småkvalm... Og så må jeg tisse hele tiden, kjennes også ut som at jeg må noe annet, men det kommer ingenting... Tror slimproppen gikk i går kveld, men er ikke helt sikker...

Skrevet

ok, trekker tilbake den om riene - au! au! proppen min gikk forøvrig på lørdag. Masse lykke til!!!!!!!!!!!!

forlater pcen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...