Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har blitt veldig hoven ved skamleppene og nesten litt sånn klumpete eller bulete der som det går blod årer. Har noen erfraringer med hva dette kan være? Er det farlig bør jeg dra til legen?? Takk for hjelp!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei Jeg har alltid vært sånn til tider i sv.skapene mine,spesielt de to første. Denne gangen er det ikke vært så ille. For min egen del har det ikke vært nå farlig og det har gått bort. Men føler du deg usikker er det jo bare å ringe å spørre.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Hoven er det vel ganske vanlig å være, det høres ut som du i tillegg kanskje kan ha noen åreknuter, dette er også ganske vanlig i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 eg hat hatt sånn. de er borte nå. de gikk bort etter ca 2 uker. litt mindre. eg vet ikke hva det kan være. og eg snakket ikke med lege om dette. men vis du er bekymret eller usikker så ta kontakt med legen:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Har det slik jeg også, det går bort når jeg legger meg ned, treker seg tilbake. Presser bra på til tider ja:o( Det er åreknuter, jeg har vært hos gyn å fått bekreftet d. Han sa at det ville trekke seg tilbake etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk for svar alle sammen ble beroliget nå. Var egentlig tilfedlig at jeg oppdaget det for det var ikke vondt men det ser veldig fælt ut! Så lenge det går tilbake etter fødsel er det greit for meg! Varte det lenge el er det slik som kommer å går?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 mine er borte nå. hadde de i ca 2 uker. (eg skrev litt lenger oppe) har en stund igjen til termin. så de kan trekke seg tilbake før fødselen kommer og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå