silly sally Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 dere som ammet, men allikevel begynte å gi barna grøt når babyene var ca 4 mnd, hvorfor begynte dere så tidlig? hvordan merket dere på barna at de trengte grøt? snakket dere med HS før dere introduserte grøt? småen har sovet bra om nettene, vert våken bare 1-2 ganger for å få mat, men de siste 3-4 døgnene har han vert mye mer urolig og våknet mye oftere i løpet av natten, så derfor lurer jeg på om han kan ha behov for et grøtmåltid, jeg har gitt han mme før legging for jeg har ikke hatt nok mm om kvelden.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Vi begynte når han var 4 mnd siden han gikk ned i vekt.. Var HS som sa vi skulle begynne med det.. Jeg kunne velge mellom å gi mme eller grøt, og tok da grøt siden han ble dårlig av mme sist.. Kanskje din bare har et økedøgn? Åssen er vektoppgangen?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 vi begynte med grøt når han var 4 mnd fordi han krevde mere mat, fikk pupp hver annen time hele døgnet.....og han var en stor gutt på 9 kg. Helsesøster var enig med meg.
Tinaisme Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Begynte med grøt etter samtale med HS. Ble enige om det pga mye sutring og urolig på dagen.. Ble utrolig mye bedre etter vi starta med grøt.. Våkner bare 1 gang på natta nå !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå